Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، الهلال رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته در لیگ عربستان موفق شد الشباب را با نتیجه ۵ بر یک درهم کوبد و با اقتدار صدرنشین لیگ شود و برای رسیدن قهرمانی گام بلندی بردارد.

در این بازی بافتیمبی گومیس ستاره و مهاجم فرانسوی الهلال موفق شد دبل کند و به رکوردی تاریخی به همراه تیم ریاض در سومین سال حضورش در این تیم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گومیس با این دو گل تعداد مجموع گل هایش با پیراهن «زعیم آسیا» را به عدد ۱۰۰ رساند.

گومیس در سال ۲۰۱۸ از تیم گالاتاسرای ترکیه درحالیکه ۳۲ ساله بود  و سابقه بازی در تیم های مطرح لیون، سوانسیانگلیسو مارسی را داشت به ریاض آمد. همه در آن زمان فکر می کردند مهاجم فرانسوی برای گذراندن دوران بازنشستگی به عربستان آمده اما او نشان داد تمامی ندارد. آمار او در گالاتاسرای ترکیه هم قابل تحسین بود و در ۴۰ بازی موفق شد در ۳۸ گل به ثمر رسیده سهیم باشد.

چنین بازیکنی با دستمزد بالایی به خدمت گرفته شده که شنیدن حقوق او می تواند باورکردنی نباشد. طبق گزارش رسانه معتبر «اسپورت ۳۶۰» سعودی گومیس سالیانه ۳۳ میلیون ریال سعودی معادل تقریبا ۲۱۵ میلیارد تومان دستمزد از تیم پایتخت عربستان دریافت می کند.

*دستمزد نجومی گومیس در الهلال با جزئیات

سالیانه: ۲۱۵ میلیارد تومان

ماهانه: ۱۸ میلیارد 

هفتگی: ۴ و نیم میلیارد 

روزانه: ۶۴۰ میلیون

ساعتی:  ۲۶ میلیون 

دقیقه: ۴۴۰ هزار تومان

در دومین گام به آمار فوق العاده گومیز در طول ۳ سال گذشته در ترکیب الهلال می پردازیم. طبق آمار ستاره فرانسوی ۳۵ ساله ۱۲۶ بازی در این مدت انجام داده و  در ۱۱۷ دیدار در گلزنی یا ساخت گل سهیم بوده است. این آمار عالی نشان می دهد الهلال این رقم نجومی را بیهوده پرداخت نکرده است.

*آمار عملکرد گومیس در الهلال با جزئیات

تعداد بازی: ۱۲۶

تاثیرگذاری در گل: ۱۱۷

تعداد گل: ۱۰۰

تعدادپاس گل: ۱۷

گل در لیگ: ۶۸

گل در آسیا: ۱۷

گل در جام پادشاهی: ۸

گل در جام های عربی: ۵

گل در جام باشگاه های جهان: ۲

آمار نشان دهنده موفقیت آمیز بودن خرید چند صد میلیارد تومانی الهلال عربستان است. گومیس در طول ۳ سال گذشته موفق شد به همراه الهلال قهرمانی در لیگ عربستان و قهرمانی در آسیا در سال ۲۰۱۹ را تجربه کند. یکی از دلایل اصلی قهرمانی مجدد الهلال بعد از سال ها در آسیا را می توان گل های تاثیرگذار گومیس دانست.  

این مهاجم فرانسوی در سال ۲۰۱۹ با درخشش به همراه الهلال به عنوان آقای گل و بهترین بازیکن جام شناخته شد. تمام این آمار ستاره فرانسوی نشان می دهد مدافعان استقلال باید مواظب خطرناک ترین بازیکن تیم سعودی یعنی شیر ۳۵ ساله در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار بگیرند.

استقلال با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده های اول و چهارم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. در بین بازیکنان دو تیم سه بازیکن از تراکتور و دو بازیکن از استقلال سابقه پوشیدن پیراهن تیم مقابل را دارند.

در تیم تراکتور، محمد نادری، امیرحسین حسین زاده و امیر ارسلان مطهری سابقه حضور در استقلال را دارند و در تیم استقلال هم پیمان بابایی و میلاد فخرالدینی سابقه عضویت در تراکتور را داشته اند.

مطهری که در نیم فصل و در حالی که مایل به جدایی از استقلال نبود، راهی تراکتور شد و اگر در این بازی به کار گرفته شود می تواند کیفیت خود را به رخ کادر فنی استقلال نشان دهد. البته مطهری از زمان حضور خود در تراکتور یک بازی کامل برای سرخ های تبریزی به میدان نرفته است و در مجموع تنها ۶۸ دقیقه برای این تیم بازی کرده است که نه گل و نه پاس گل داشته است.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!