Web Analytics Made Easy - Statcounter

« محمدتقی آبایی هزاوه» در گفت و گو با ایرنا افزود: متقاضیان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ۱۸ خرداد ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی بیان کرد: جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در راستای ترویج وتوسعه فرهنگ تعاون، آشنایی بیش از پیش با نقش و جایگاه کسب و کارهای تعاونی در توسعه اقتصادی و اجتماعی و معرفی تعاونی‌های موفق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در این جشنواره باید تا ۱۸ خردادماه امسال نسبت به بهنگام‌سازی اطلاعات تعاونی‌ها در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی‌ها توسط مدیران تعاونی‌ها به آدرس taavoni.mcls.gov.ir اقدام کنند.

آبایی هزاوه اظهار داشت: تعاونی‌هایی که نسبت به بهنگام‌سازی اطلاعات به موقع اقدام کنند، واجد شرایط برای شرکت در این جشنواره هستند و می‌توانند از ۱۸ خردادماه تا ۱۸ تیرماه امسال، پرسشنامه.های اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر را بارگذاری کنند.

وی عنوان کرد: آیین تجلیل و تکریم از تعاونی‌های برتر در هفته تعاون از ۱۳ تا ۲۰ شهریورماه انجام می‌شود.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی تعاونی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی تعاونی اراک استان مرکزی تعاونی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور تعاونی های برتر استان مرکزی تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان

توانمندی‌های نظام بانکی ایران توسط مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان معرف شد.

به گزارش ایسنا، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشستی تخصصی اقتصادی و بانکی در بانک مرکزی کشور پاکستان شرکت کرد. 

وی در این نشست که پیش از سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان صورت گرفته بود، ضمن معرفی بانک و اشاره به ظرفیت های همکاری فی مابین، برضرورت تسهیل تجارت خارجی با کشور پاکستان به عنوان یکی از طرف های تجاری ایران تاکید کرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با تبیین رسالت بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک توسعه ای بخش تعاون در کشور، به فعالیت های بانک از جمله فعالیت های ارزی که در راستای حمایت از بخش تعاون و تولید انجام می شود اشاره کرد.

این مقام بانکی افزود: پاکستان دارای قرابت فرهنگی، دینی، و تاریخی بسیاری با ایران است، لذا زمینه های بالقوه فراوانی جهت همکاری و توسعه روابط وجود دارد که با همت و تلاش می توان به بهره برداری رساند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان