Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: مشکلات بسیاری در حمل و نقل جاده‌ای برای زائران عتبات عالیات وجود دارد، در مورد احداث خط ریلی از استان‌های مختلف به ویژه استان یزد به شهرهای نجف و کربلا پیگیری مستمر انجام شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری صبح امروز در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد با اشاره به ضرورت آشنایی نسل آینده با سیره اهل‌بیت (ع) اظهار داشت: امکانات و شرایط لازم برای آشنایی و زیارت نسل‌های آینده با سیره معصومین فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مردم کشور ما به ویژه مردم استان یزد عشق و علاقه ویژه‌ای به ائمه اطهار (ع) دارند، برخی افرا هم با وجود اینکه توانایی و وضعیت مالی مناسبی ندارند علاقه‌مند هستند تا خدمت و کاری را برای زائران امام حسین(ع) و سایر ائمه(ع) انجام دهند.

ناصری با تاکید بر اینکه عشق اهل بیت (ع) باید در قلب جوانان ما نهادینه شود تصریح کرد: محبت و عشق به ائمه اطهار (ع) عشق به خداوند را به دنبال دارد و مسیر کمال را به جوانان نشان می‌دهد.

امام جمعه یزد گفت: اقدامات و مشارکت‌های خوبی در امر بازسازی عتبات عالیات صورت گرفته با این وجود ما همچنان وظیفه  داریم در زمینه بازسازی عتبات عالیات مشارکت کنیم.

وی افزود: در احداث صحن‌های مختلف در کربلا، نجف، سامرا و کاظمین خیران و مردم همواره مشارکت داشتند با این وجود لازم است که هیئت‌های مذهبی به میدان بیایند و سبب جذب مشارکت‌های بیشتر در امر ساخت و بازسازی عتبات داشته باشند.

امام جمعه ساری: تعطیلی پروازهای عتبات و برقراری پروازهای ترکیه در شرایط کرونایی تعجب‌آور استکانون‌های تخصصی در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی راه‌اندازی شد + فیلماجرای طرح توسعه زیرسطحی حرم امام کاظم(ع) توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات

امام جمعه یزد ادامه داد: لازم است زائران مشاهد مشرفه در هنگام زیارت در رفاه و آسایش باشند، ستاد عتبات در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند به ویژه در امر حمل و نقل مشکلات زیادی وجود دارند.

ناصری با اشاره برخی مشکلات در راه سفر بیان کرد: طولانی بودن راه، حوادث و خطرات احتمالی، کمبود اتوبوس در مواقع خاص به ویژه در سفر اربعین از مشکلات حمل و نقل زمینی برای زائران است، راه‌اندازی خط ریلی و راه‌آهن از استان‌های مختلف کشور به ویژه از استان یزد به کربلا و نجف حتما پیگیری شود.

وی افزود: این موضوع توسط مسئولان و استاندار پیگیری شود، راه‌اندازی خطوط ریلی ویژه عتبات علاوه بر اینکه بزرگترین خدمت به زائران ائمه اطهار (ع) است سبب می‌شود مردم عراق هم به راحتی برای سفر به مشاهد مشرفه کشور ما را تشریف بیاورند.

انتهای پیام/781/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازسازی عتبات عالیات استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان کرمانشاه از احداث «صنعت شهر» خبر داد و گفت: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رامین الماسی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در شورای مسکن استان از احداث «صنعت شهر» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

وی احداث شهرک‌های مسکونی در کنار شهرک‌های صنعتی را به‌عنوان یکی از موضوعات مهم و قابل پیگیری استان در راستای نزدیکی محل کار برای قشر کارگر عنوان کرد و افزود: استاندار کرمانشاه امروز در جلسه شورای مسکن کلیات طرح را پذیرفت، ولی باید در کارگروهی مکان این صنعت شهر و نحوه اجرای آن عملیاتی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در رابطه با مکان پیشنهادی احداث صنعت شهر تصریح کرد: مکان پیشنهادی در جوار شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان بود که در جلسه شورای مسکن قرار شد این مکان پیشنهادی در کارگروه تخصصی‌تر بحث و بررسی شود.

وی ادامه داد: طرح صنعت شهر در استان‌هایی از کشور اجرا شده که با توجه به صنعت کرمانشاه و شهرستان‌های تابع احداث آن یک نیاز واقعی است که باید پیگیری شود.

کد خبر 747676

دیگر خبرها

  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه