Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده اهواز در مجلس از اختصاص ردیف بودجه ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی ‌برای مشکل ‌آب‌های سطحی "خوزستان، بوشهر و هرمزگان" خبر داد. - اخبار استانها -

مجتبی یوسفی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: مردم استان خوزستان لیاقت شرایط بهتری را دارند ولی با تمام تلاش‌های صورت گرفته در اختصاص بودجه جهت رفع مشکلات استان، سوءمدیریتی تمام تلاش‌ها را بر باد می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود آن‌که دفع آب‌های سطحی با شهرداری است و شهرداری یک نهاد خودمختار است که بودجه پروژه‌های عمرانی را باید از منابع درآمدی خود کسب کند، اما با ادبیات مطالبه‌گرایانه توانستیم برای این مشکل استان ردیف بودجه ایجاد کنیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مطالبه حقوق استان خوزستان باید ادبیات مطالبه‌گرایانه داشت، تصریح کرد: ‌روحیه مطالبه‌گری چه در مجلس که باید منافع استان را با منافع کشوری گره زد و برای رفع مشکلات استان بودجه کشوری مطالبه کرد و چه در خود استان که نباید در مقابل سوءمدیرتی سکوت کرد.

قرارگاه خاتم‌الانبیا برای اجرای  پروژه فاضلاب اهواز معطل تصویب قرارداد نیست؛ کار آغاز شده است‌نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد + تصویرنماینده مردم اهواز در مجلس: بودجه کمیته امداد در بودجه 1400 افزایش یاف

یوسفی با اشاره به برخی سوء مدیریتی‌‍‌ها در استان اظهار داشت: شهرداری اهواز باید در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اولویت بندی داشته باشد و بداند کدام پروژه اولویت اول است نه آنکه بودجه خود را صرف پروژه‌های کم اهمیت کند و در انتها با کوچکترین بارشی زندگی مردم را آب ببرد.

وی گفت: در بودجه سال گذشته توانستیم برای مشکل دفع آب‌های سطحی استان‌های جنوبی یعنی سه استان خوزستان، بوشهر و هرمزگان ردیف بودجه 5 هزار و 500 میلیارد تومانی ایجاد کنیم اما وقتی به مدیریت شهری می‌رسیم، می‌بینیم شهرداری میان اجرای پروژه‌ آب‌نمای چند میلیاردی و پروژه‌های بی اهمیت و رفع مشکل دفع آب‌های سطحی مردد است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سوء مدیریتی‌ها بیان داشت: برای رفع مشکل کمبود مرغ در استان از تهران دستور توزیع می‌گیریم و کمک دیگر استان‌ها را جذب می‌کنیم اما وقتی در توزیع، مدیران استان مشکل دارند انتظار دارند در این موضوع دخالت نکنیم و سکوت کنیم.

وی در ادامه افزود: حق مردم استان خوزستان بیش از این است و راه حل و درمان این مشکلات مطالبه گری است.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خوزستان اهواز در مجلس آب های سطحی ردیف بودجه رفع مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا پوریافر درباره جزییات تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری با بیان اینکه این نقطه یکی از نقاطی بود که به دلیل باریک بودن تقاطع باعث نارضایتی مردم به ویژه در ترافیک صبح‌گاهی می‌شد. گفت: درخواست پلیس حل و فصل این موضوع بود. نکته دیگر بحث ایمنی این نقطه بود که باعث اهمیت پروژه می‌شد.

وی با بیان اینکه پروژه چند سالی بود که‌ متوقف مانده و باعث نارضایتی مردم شده بود گفت: با ورود معاونت فنی و مهندسی و همکاری منطقه و پلیس در کمترین زمان ممکن پروژه تقدیم مردم شد. معارض اصلی این پروژه مسائل ترافیکی بود.

وی ادامه داد: باتوجه به انجام ایمن سازی و تعویض رمپ حدود ۴۳ میلیارد تومان هزینه این پروژه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان