Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:16:41 GMT

آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۷۵ سال در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۵۲۷۰

آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۷۵ سال در استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان ظهر شنبه در نشست استانی مدیریت مقابله با کرونا ویروس به میزبانی استانداری با بیان اینکه در نشست ملی ستاد مدیریت مقابله با کرونا ویروس گزارش خوبی از وضعیت شیوع کرونا گزارش شده و این بیماری در بیشتر نقاط کشور در حال کنترل شدن است، تاکید کرد: هیچ شهر قرمزی در استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استان سمنان از هفته گذشته روند نزولی شدن شیوع کرونا ویروس آغاز شد و سمنان از استان‌هایی بود که به خوبی اوج‌گیری دوباره شیوع کرونا ویروس را کنترل کرد، ابراز داشت: در شب‌های قدر مردم استان در رعایت دستورالعمل بهداشتی بسیار خوب عمل کردند و آئین ماه مبارک رمضان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه روند واکسیناسیون گروه‌های هدف در نظر گرفته شده در استان سمنان به خوبی در حال انجام است و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها به زودی واکسیناسیون گروه سنی ۷۵ سال آغاز می‌شود، افزود: از روز سه‌شنبه هفته جاری، ترددها در سراسر کشور با ممنوعیت‌هایی مواجه خواهد بود.

آشناگر با بیان اینکه نیروی انتظامی در ارتباط با کنترل ورودی شهرهای استان برای جلوگیری از هرگونه تردد غیرضروری، نظارت‌ها را تشدید کنند، بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بازرسی از سوپر مارکت ها و خواربار فروشی در محله‌ها و نانوایی‌ها را با هدف رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشدید کند.

کد خبر 5207052

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا علیرضا آشناگر استانداری سمنان ماه مبارك رمضان ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس شب قدر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها بوشهر ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فلسطین شب احیا اردبیل کرونا ویروس استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا