Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فردا؛ حسین سبحانی نیا در گفتگو با فردا درباره ترکیب نامزدهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 گفت: تا به امروز گرچه مجموعه‌های انتخاباتی در جریان اصولگرا با برخی چهره های این جریان نشست هایی داشتند و صحبت هایی کرده اند اما هنوز اینکه اصولگرایان به یک جمع بندی نرسیدند.

وی با بیان اینکه باید منتظر ماند تا ثبت نام نامزدها انجام شود، افزود: نامزدی آقای رئیسی هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا به حال همه اطراف قضیه مردد هستند، برخی می گویند «او نامزد می شود» در مقابل برخی هم بیان می کنند «او نمی آید». اگر ایشان بیایند تکلیف روشن است و مجموعه های تأثیرگذار از ایشان حمایت خواهند کرد اما اگر آقای رئیسی نیاید قدری تشتت آرا و نظر خواهد بود.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: هم اکنون چند چهره که اذهان حول آنها می چرخد مطرح هستند اما تا تأیید شورای نگهبان انجام نشود، هیچ یک را نمی توانیم گزینه شاخص مورد قبول جریان های اصولگرا اعلام کنیم.

وی درباره کاندیداتوری علی لاریجانی بیان کرد: او اگر شرایط را مناسب ببیند می آید ولی اعلام حضورش بستگی به آن دارد که ببیند چه کسانی وارد صحنه می شوند؛ اگر آقای رئیسی نیاید، شاید بخشی از نیروهای اصولگرا به سمت آقای لاریجانی کشش پیدا کنند. البته با این وجود نمی بینم شورای وحدت و شورای ائتلاف به سمت آقای لاریجانی گرایش پیدا کنند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: البته در شورای وحدت کسانی هستند که تمایل به سمت آقای لاریجانی دارند اما نظر قالب آنجا آقای لاریجانی نیست. همان طور که دوره گذشته مجموعه ای تحت عنوان اصولگرایی ستادی برای آقای روحانی تشکیل دادند، امکان دارد این دفعه همین اتفاق برای حمایت از آقای لاریجانی تکرار شود اما شورای ائتلاف و شورای وحدت در این مقطع تمایل را به آقای لاریجانی نخواهند داشت.

وی درباره رقیب اصلی نامزد جریان اصولگرا ادامه داد: در جریان اصلاحات نام آقایان ظریف، جهانگیری و لاریجانی مطرح است اما اصلاح طلبان درباره آقای لاریجانی هنوز توافق جدی ندارد. البته این تمایل را دارند که اگر از همه جا بمانند از آقای لاریجانی حمایت کنند ولی در مقطع کنونی این رویکرد را دنبال نمی کنند چون بنا به تجربه دولت روحانی را دارند و می گویند «آقای لاریجانی اصلاح طلب نیست».

 

منبع: فردا

کلیدواژه: اصلاح طلبان اصولگرایان شاخص شورای نگهبان علی لاریجانی آقای لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی سبحانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که به مناسبت روز شورا برگزار شد گفت: در سال اول آغاز فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر قم، سیاستگذاری ها و اولویت بندی ها تدوین شد و برنامه ها بر همین اساس شکل گرفت و ادامه یافت.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم گفت: در بخش آتش نشانی با توجه به اینکه این حوزه با جان شهروندان در ارتباط است، پیگیری های خوبی صورت گرفت و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی برای بخش آتش نشانی فراهم شد.

وی عنوان کرد: کاشت درختان مثمر در سطح شهر و بوستان های قم در این دوره دنبال شد و کیفی سازی و ابنیه سازی فضای سبز در دستور کار بود و تلاش شد تا زیرساخت های بوستان ها تقویت شود.

سبحانی گفت: حفظ و حراست از باغ ها در شهر قم موضوع مهمب است که در این راستا برای همه باغات شهر شناسنامه تدوین خواهد شد.

وی عنوان کرد: در راستای حفظ هویت فرهنگی بوستان ها در ۵ بوستان سطح شهر قم، شهدای گمنام تدفین شدند که این اقدام امر موثری در جهت بهبود شرایط فرهنگی بوستان ها بوده است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم عنوان کرد: ۲۵ نقطه از شهر قم که دچار آبگرفتگی در مواقع بارانی می شدند، شناسایی شده که ۸۰ درصد مشکل این مناطق رفع شد.

وی همچنین بیان کرد: در راستای شکست قیمت ها و کمک به معیشت مردم سیاستگذاری خوبی در سازمان میادین قم صورت گرفته که امید است کمک خوبی به بازار داشته باشد.

کد خبر 6088009

دیگر خبرها

  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد