Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:59:20 GMT

سوپرجام لغو نمی‌شود اما الان در اولویت نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۵۷۳۳

سوپرجام لغو نمی‌شود اما الان در اولویت نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، در روزهای اخیر اخبار و شایعاتی بی اساس درباره تصمیم گیری برای لغو همیشگی مسابقه سوپرجام از تقویم فوتبال ایران در فضای مجازی منتشر شده است؛ این در حالی است که مسوول برگزاری مسابقات بارها از عزم جدی برای برگزاری سوپر جام صحبت کرده است و هیچ اراده‌ای هم برای حذف سوپرجام وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به دنبال ابهامات و سوالات گسترده به وجود آمده سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره شایعات مطرح شده گفت: ما بنا داشتیم در فاصله بین هفته بیست و سوم و بیست و چهارم بازی سوپرجام را برگزار کنیم که با تغییری که در برنامه لیگ به خاطر اردوی تیم ملی به وجود آمد باز هم منتفی شد. حذف بازی سوپرجام از برنامه در این مقطع زمانی به معنای حذف این رقابت در کل تقویم فوتبال ایران در فصل جاری و فصول دیگر نیست. الان اولویت ما برگزاری دیدارهای معوقه لیگ است و حتماً تمام تلاش خود را می‌کنیم که تا قبل از پایان لیگ، سوپر جام را برگزار کنیم

سهیل مهدی هم چنین تاکید کرد: اگر قرار باشد وقت خود را برای جواب دادن به تمامی شایعات مطرح شده در فضای مجازی بگذاریم دیگر وقتی برای کار کردن باقی نمی‌ماند. ولی با توجه به سوالات متعدد مطرح شده باید بگویم که هیچ وقت قرار نیست بازی سوپرجام از تقویم فوتبال ایران حذف شود. امسال هم به خاطر شرایط خاص کرونا، مسابقات تیم ملی، فشردگی مسابقات و حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و تعداد بالای مسابقات معوقه تا کنون نتوانسته‌ایم این بازی را برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس (قهرمان فصل گذشته لیگ) و تراکتور (قهرمان فصل گذشته جام حذفی) برگزار کننده دیدار سوپرجام خواهند بود.

کد خبر 5207058

منبع: مهر

کلیدواژه: سوپرجام فوتبال سهیل مهدی سازمان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد کشتی فرنگی شمشیر بازی قایقرانی تیم ملی فوتبال ایران فوتسال تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رئیس بارسلونا نمی‌توانست شکست عجیب مقابل خیرونا را که راهیابی بارسلونا به سوپرجام اسپانیا ۲۰۲۵ را پیچیده می‌کند، باور کند.

بارسا در دیداری مقابل خیرونا ایستاد که دو موضوع برای‌شان حائز اهمیت بود. یکی نزدیک شدن به جواز حضور در سوپرجام ۲۰۲۵ و یکی انتقام شکست خانگی در بازی رفت.

با این حال امشب فوتبال روی بی‌رحمش را به بارسلونا و ژاوی هرناندز نشان داد و آنها متحمل شکست ۴-۲ شدند. این یعنی آبی‌اناری‌ها در جدول از حریف کاتالانی عقب افتاده‌اند و شانس کمی برای نایب قهرمانی دارند.

خوان لاپورتا به‌شدت از نمایش بارسا خشمگین بود. به نقل از اسپورت، هوادارانی که در نزدیکی رئیس بارسا قرار داشتند، صدای فریادهای او را می‌شنیدند که می‌گفت «غیرممکن است» و «باورم نمی‌شود».

واکنش لاپورتا به دلیل دو بار از دست دادن برتری در بازی و کم شدن احتمال حضور در سوپرجام سال ۲۰۲۵ است. چیزی که به معنای بودجه اضافه برای باشگاه است و بارسا اگر این مقدار بودجه را می‌خواهد باید در سوپرجام حضور داشته باشد.

این شکست چند روز پس از آن اتفاق افتاد که خود لاپورتا اعلام کرد ژاوی هرناندز در باشگاه خواهد ماند. سرمربی اسپانیایی قبلا گفته بود که در پایان فصل از بارسا جدا خواهد شد اما پس از تلاش‌های لاپورتا و دیگر اعضای هیئت‌مدیره در باشگاه ماندنی شد.

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • مجازات ورزشی بارسا اگر نایب قهرمان نشود
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • وینیسیوس و رکوردی که رونالدو هم ندارد
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی