Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، غلامعلی شرق با اشاره به از سرگیری فعالیت مراکز تعویض پلاک استان اظهار کرد: از ۱۷ فروردین تا ۱۷ اردیبهشت به دلیل وضعیت قرمز، فعالیت مراکز تعویض پلاک استان متوقف شده بود.

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل ستاد کرونا، مراکز تعویض پلاک در گروه شغلی دو قرار گرفته‌اند و از امروز (۱۸ اردیبهشت) فعالیت آنها از سر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نحوه تعویض پلاک در این مراکز گفت: متقاضیان باید به صورت اینترنتی وقت بگیرند و از تجمع بی مورد در این مراکز خودداری کنند.

این مسئول توضیح داد: کسانی که از ۱۷ فروردین تا ۱۷ اردیبهشت به صورت وکالتی خودرو معامله کرده‌اند، وکالتنامه آنها یک ماه دیگر تمدید شده اما کسانی که قبل از ۱۷ فروردین خودرو خرید و فروش کرده‌اند باید مطابق موارد قید شده در وکالتنامه برای تعویض پلاک و ... اقدام کنند.

شرق گفت: شرایط دوم برای کسانی که بعد از ۱۸ اردیبهشت خودرو معامله می‌کنند هم صدق می‌کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با اشاره به اینکه حدود ۲۰ درصد خودروهای البرز دارای پلاک غیر بومی هستند، گفت: این افراد باید برای تعویض پلاک خود اقدام کنند تا مشمول جریمه تردد خودروهای با پلاک غیر بومی نشوند.

وی افزود: ساکنان البرز با خودروی پلاک غیر بومی که جریمه برایشان اعمال شده باید با در دست داشتن مستندات سکونت مثل سند خانه یا قولنامه دارای کد رهگیری به واحد اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه تا جریمه لحاظ شده را منتفی کنند.  

وی در پایان گفت: محدودیت تردد خودروها از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح همچنان ادامه دارد.

پربیننده ترین دوردور با سانتافه امانتی در کرج به قتل ختم شد! چالوس یک طرفه شد کار خیر البرزی ها در شب قدر + عکس عملیات سبک سازی پل تاریخی کرج آغاز شد بافت های فرسوده چهارباغ بازآفرینی می شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جریمه کرونایی تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،معاون حقوقی و ثبتی اوقاف فارس گفت :از ابتدای امسال تا کنون  ۳۰ پلاک از اراضی فارس بین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه فارس به وسعت  ۷۲۸ هکتار  تکلیف شد.
داوود عسکرپور افزود: این اراضی شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است.
 به گفته او؛ این ۳۰ پلاک در شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت واقع شده است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • ویژه نامه جام جم البرز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان