Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@22:21:09 GMT

سوپرجام لغو نمی‌شود اما الان در اولویت نیست

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۵۷۹۲

سوپرجام لغو نمی‌شود اما الان در اولویت نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، در روزهای اخیر اخبار و شایعاتی بی اساس درباره تصمیم گیری برای لغو همیشگی مسابقه سوپرجام از تقویم فوتبال ایران در فضای مجازی منتشر شده است؛ این در حالی است که مسوول برگزاری مسابقات بارها از عزم جدی برای برگزاری سوپر جام صحبت کرده است و هیچ اراده‌ای هم برای حذف سوپرجام وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به دنبال ابهامات و سوالات گسترده به وجود آمده سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره شایعات مطرح شده گفت: ما بنا داشتیم در فاصله بین هفته بیست و سوم و بیست و چهارم بازی سوپرجام را برگزار کنیم که با تغییری که در برنامه لیگ به خاطر اردوی تیم ملی به وجود آمد باز هم منتفی شد. حذف بازی سوپرجام از برنامه در این مقطع زمانی به معنای حذف این رقابت در کل تقویم فوتبال ایران در فصل جاری و فصول دیگر نیست. الان اولویت ما برگزاری دیدارهای معوقه لیگ است و حتماً تمام تلاش خود را می‌کنیم که تا قبل از پایان لیگ، سوپر جام را برگزار کنیم

سهیل مهدی هم چنین تاکید کرد: اگر قرار باشد وقت خود را برای جواب دادن به تمامی شایعات مطرح شده در فضای مجازی بگذاریم دیگر وقتی برای کار کردن باقی نمی‌ماند. ولی با توجه به سوالات متعدد مطرح شده باید بگویم که هیچ وقت قرار نیست بازی سوپرجام از تقویم فوتبال ایران حذف شود. امسال هم به خاطر شرایط خاص کرونا، مسابقات تیم ملی، فشردگی مسابقات و حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و تعداد بالای مسابقات معوقه تا کنون نتوانسته‌ایم این بازی را برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس (قهرمان فصل گذشته لیگ) و تراکتور (قهرمان فصل گذشته جام حذفی) برگزار کننده دیدار سوپرجام خواهند بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال سهیل مهدی سازمان لیگ برتر سهیل مهدی سوپرجام فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر

در بخش مردان:ایلیا کاکلی ،صدرا قبادی،بهمن جهدی، علی پیرمرد وحسن پور فتحی برتر شدند.
همچنین در بخش بانوان: زهرا جباریان، الهام جباریان،آیسان پورقاسم ، مبینا شکیب وناهیده شکیب برترین این رقابت‌ها شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور