Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بالاخره بعد از گذشت دو ماه از شروع فعالیت دوره جدید فدراسیون فوتبال، تکلیف برخی از کمیته‌ها و دپارتمان‌های کلیدی فدراسیون در حوزه‌های مختلف مشخص شد. در این دوره هم اکثر سمت‌های تخصصی و غیرتخصصی به اعضای هیات رییسه فدراسیون رسیده است تا به نوعی شاهد تقسیم قدرت در این فدراسیون باشیم.

در دوره کنونی، تعداد اعضای هیات رییسه با افزایش دو نفری مواجه بود و از ۹ به ۱۱ نفر افزایش یافت ولی هنوز برخی از سمت‌ها مانند نایب رییس اول و دوم به صورت سرپرستی اداره می‌شوند تا در مجمع آینده این فدراسیون، برای سمت‌های فوق تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهاب‌الدین عزیزی خادم، شهره موسوی، طهمورث حیدری، احسان اصولی، بهرام رضائیان، مهرداد سراجی، خداداد افشاریان، احمدرضا براتی و میرشاد ماجدی اعضای هیات رییسه و حمیدرضا مهرعلی و حیدر بهاروند نیز سرپرست نایب رییس اول و دوم هستند.

در تصمیمات اخیر این فدراسیون، نام اعضای هیات رییسه به عنوان رییسان کمیته‌ها دیده می‌شود که به شرح زیر است:

طهمورث حیدری: سرپرست کمیته امور استان‌ها

احسان اصولی: سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون

میرشاد ماجدی: سرپرست کمیته جوانان

بهرام رضاییان: سرپرست کمیته بازی جوانمردانه و مسئولیت های اجتماعی

خداداد افشاریان: سرپرست کمیته داوران

احمدرضا براتی: سرپرست کمیته تدوین و تطبیق مقررات

مهرداد سراجی: سرپرست کمیته فوتسال

شهره موسوی: رییس کمیته بانوان

حیدر بهاروند: سرپرست کمیته مسابقات

البته برخی از این افراد مانند براتی و ماجدی قبل از دوره کنونی و در دوران ریاست مهدی تاج نیز عهده‌دار سمت‌های خود بودند و در این دوره در صندلی‌های خود ابقا شدند. با این حال تقسیم اکثر کمیته‌ها میان افراد هیات رییسه فدراسیون فوتبال قابل توجه است!

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اعضای هیات رییسه سرپرست کمیته کمیته ها سمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، در جلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده این شرکت که در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور ۹۳.۸۱ درصدی سهامداران برگزار شد، اعضای کنونی هیات‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت، با انتخاب مجدد در سمت خود ابقا شدند.

محمدجعفر زیوری‌کامران که به نمایندگی از گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا ریاست این مجمع را بر عهده داشت، با اشاره به الزامی‌بودن اجرای ماده ۱۰۱ اصلاحیه قانون تجارت درخصوص انتخاب اعضای هیات‌مدیره شرکت‌ها اظهار داشت: «اعضای قبلی هیات‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت که شامل گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، شرکت ساختمانی بانک ملت، شرکت چاپ بانک ملت، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معین ملت و شرکت بهساز مشارکت‌های ملت هستند، برای این دوره نیز کاندیدای عضویت در هیات‌مدیره به‌پرداخت شده‌اند.»

وی افزود: «طبق تبصره ماده ۲۳ اساسنامه شرکت به‌پرداخت ملت، اخذ رای‌ برای انتخاب اعضای هیات‌مدیره و بازرس الزاما کتبی بوده و بر اساس ترکیب فعلی سهامداری، سهامدار ۸۸ درصدی تعیین‌کننده پنج عضو هیات‌مدیره است.»

زیوری‌کامران خاطرنشان کرد: «از آن‌جا که درحال‌حاضر سهامدار دومی که طبق اساسنامه با ۱۶ درصد سهام دارای حق رای برای افزودن عضو دیگری به هیات‌مدیره باشد، وجود ندارد و رای سهامدار عمده ۸۸ درصدی بر عضویت همین پنج نفر است، اعضای هیات‌مدیره فعلی ابقا می‌شوند.»

گفتنی است؛ مجید برومند به‌نمایندگی از شرکت بهساز مشارکت‌های ملت و مهدی ضیغمی‌باران به نمایندگی از شرکت چاپ بانک ملت به‌ترتیب به‌عنوان ناظران اول و دوم در این مجمع عمومی حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا