Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان تیم‌های تراکتور و پیکان پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید عبداللهی پیش از دیدار دو تیم تراکتور و پیکان اظهار داشت: بعد از بازی‌های آسیایی که خیلی فشرده بود و به خاطر فاصله کم بین بازی‌ها، شرجی و گرم بودن هوا و همچنین حضور تیم‌های بسیار خوب، فشار زیادی روی تیم ایجاد شد، چند روزی به تیم استراحت دادیم چون نیاز بود که بازیکنان ریکاوری کنند و از آن شرایط خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از آن چند روز، تمرین را طبق برنامه ریزی رسول خطیبی و پروسه‌ای که از قبل داشتیم شروع کردیم. شکر خدا شرایطمان خوب است. تمریناتخوبیرا پشت سر گذاشتیم. آماده یک نبرد و بازی خوب هستیم. امیدواریم تماشاگران بازی خوبی از هر دو تیم ببینند. امیدواریم بچه‌ها ذهنشان آماده یک بازی بزرگ و خوب و برد باشد. مهم این است که ذهن بچه‌ها آماده برد باشد. فردا تلاش و مبارزه می‌کنیم که بازی را ببریم.   مربی تراکتور در مورد محرومان و مصدومان این تیم گفت: محروم نداریم. مصدوم هم یکی داشتیم که فکر می‌کنم با تلاش کادرپزشکی به بازی برسد.  

پاشایی: تراکتور به دژاگه و شجاعی متکی نیست

حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری مجازی پیش از دیدار با تراکتور گفت: تراکتور تیم بسیار خوب، پر قدرت و قابل احترامی است و نتایجی هم که در لیگ قهرمانان آسیا گرفتند این موضوع را تایید می‌کند. جا دارد صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را هم به مسئولان باشگاه تراکتور و مردم آذربایجان شرقی و شهر تبریک بگوییم. می‌دانیم بازی سخت و حریف قابل احترامی پیش‌رو داریم.

وی افزود: روی نقاط ضعف و قوت حریف خوب کار کردیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. تیم ما هم نشان داده که بسیار خوب، جوان و منسجم است که سعی داریم با کارهای تاکتیکی خوبی که فردا انجام می‌دهیم یک نمایش قابل قبول همراه با نتیجه داشته باشیم تا به رتبه‌های بالای جدول برسیم.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه برخی معتقدند لیگ ایران به مراتب سخت‌تر از لیگ قهرمانان آسیاست، گفت: در هر جامی بازی کردن سختی‌های خودش را دارد و نمی‌توان گفت لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های راحت‌تری نسبت به لیگ ما دارد. تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند، به خصوص تیم‌های عربی از هر لحاظ تدارک دیده شده‌اند و بازیکنان بین‌المللی با کیفیتی در اختیار دارند که فکر می‌کنم تیم‌های ایرانی بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشتند. خوشبختانه سه نماینده ایران به دور بعدی صعود کردند و امیدوارم در مراحل بعدی موفق‌تر باشند. لیگ برتر ما هم نشان داده که پویا و منسجم است. امیدوارم نمایش قابل قبولی مقابل تراکتور داشته باشیم و به پیروزی برسیم.

پاشایی در پاسخ به این سوال که پیکان سه بازی متوالی موفق به کسب پیروزی نشده، گفت: بازی‌های ما را ببینید که با چه تیم‌هایی بوده است. با استقلال بازی کردیم که از قدرت‌های مسلم فوتبال ماست، به مصاف گل‌گهر سیرجان رفتیم که از  بهترین تیم‌های این فصل بوده و با آلومینیوم اراک که جزو تیم‌های بالای جدولی بود و در زمین آنها به میدان رفتیم‌. این مسئله نشان دهنده ضعف تیم ما نیست. ما نفرات جوانی داریم که در کنار با تجربه‌ها حضور دارند و با این نفرات، نمایش قابل قبولی داشتیم‌. اول فصل خیلی از دوستان به ما می‌گفتند هدایت پیکان را قبول نکنید، اما خدا را شکر با کارهایی که انجام شد، نشان دادیم تیم پیکان یک تیم خوب، قابل احترام و سختکوش و سرسخت برای تمام تیم‌های ایرانی است‌. نمی‌توان گفت که ما بد نتیجه گرفتیم و می‌دانیم چگونه پیش برویم، در بطن کار هستیم و شاید از نتایج راضی نباشیم، اما از عملکرد رضایت داریم.

وی در واکنش به غیبت اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در ترکیب تراکتور مقابل پیکان اظهار داشت: درست است که دژاگه و شجاعی ستاره‌های فوتبال ایران هستند، اما فوتبال ایران نشان داده ستاره‌ها کار را انجام نمی‌دهند‌. یکسری جوان جویای نام در تراکتور کنار بازیکنان بسیار با کیفیت حضور دارند که نشان می‌دهد تراکتور متکی به دو نفر نیست. البته آنها قابل احترام هستند، اما نفرات جایگزین آنها هم با انگیزه هستند و هم کار را برای ما سخت‌تر می‌کنند‌.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره غایبان تیم خودش گفت: فرزاد حاتمی، محمد ستاری و محمد ابراهیمی را به دلیل مصدومیت نداریم و محروم هم در تیم ما نیست.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید

به گزارش "ورزش‌ سه"، محمود شجاعی دستیار مسعود شجاعی در کادر فنی هوادار درباره دیدار روز آینده برابر صنعت نفت آینده که تیم شهرش هم به شمار می‌رود، احساسی حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: درباره صنعت نفت صحبت کردن سخت است. زادگاه خودم است و سال‌ها در آن زندگی کرده‌ام. امیدوارم روزی برسد که مسئولین وزارت نفت از کج سلیقگی‌هایشان دست بردارند. امیدوارم قانون عوض شود و شرایطی برای این تیم قدیمی فراهم بشود که هر سال با مشکلات مالی دست به گریبان نشوند و کارشان به اما و اگر کشیده نشود.

او سپس درباره شرایط فنی مسابقه هم صحبت کرد و گفت: هفته گذشته بازی جام حذفی را بردیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم شرایط روحی و فنی تمرین به روز مسابقه انتقال پیدا کند و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال هوادار سپس درخواستی را از مسئولان فدراسیون مطرح کرد: از کمیته داوران و مسئولان برگزاری سازمان لیگ تمنا می‌کنیم که در چیدمان داوری دقت بیشتری داشته باشند. هفته گذشته بازی با پیکان کارشناسان داوری گفتند که گل دوم این تیم اول خطا بوده و بعد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. با این حال نه حرفی زدیم و نه بیانیه دادیم و قبول کردیم اشتباهات وجود دارد. امیدواریم اشتباهات عامدانه نباشد تا خدایی ناکرده برخی تیم‌ها از این بابت متضرر شوند.

خبرنگاری از شجاعی درباره احتمال شکست صنعت نفت آبادان و شرایط احساسی او مقابل تیم شهرش پرسید و او درواکنش به آن گفت: نمی‌دانم. آدم در برخی موارد احساسی می‌شود. من دختر دارم. دو سه روز هست که می‌گوید می‌شود این بازی را ببازید. به او گفتم نمی‌شود. ورزش است. درست است که تیم زادگاه ما است ولی ما از باشگاه دیگری پول می‌گیریم و باید عرق داشته باشیم. جبر زمانه است که در این تایم و در این تاریخ به تیم زادگاهمان خوردیم. نمی‌توان کاری کرد و امیدواریم هر تیمی بهتر باشد، نتیجه بگیرد.

دیگر خبرها

  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏