Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر صادق تبریزی رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت اظهار کرد: سامانه واکسیناسیون کرونا در ایران به نشانی فعال شد و افراد بالای ۸۰ سال که تاکنون واکسن دریافت نکرده اند یا تماسی با آن‌ها گرفته نشده است، می‌توانند وارد سامانه شوند و کد ملی و شماره تلفن را برای پیامک ثبت کنند و زمان دقیق واکسیناسیون به این گروه‌ها اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت ادامه داد: وقتی به حد معقولی از واکسیناسیون بالای ۸۰ سال برسیم، واکسیناسیون گروه‌های سنی بالای ۶۰ سال انجام می‌شود.

تبریزی گفت: اکنون فقط سامانه برای متولدین قبل از ۱۳۲۰ آغاز شده است و یک هفته تا ۱۰ روز بعد فراخوان برای سایر گروه‌ها اعلام می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت بیان کرد: نوبت واکسیناسیون هیچ کسی سوخت نمی‌شود و مردم برای واکسیناسیون به مراکز بهداشتی مراجعه نکنند تا شاهد شلوغی در این مراکز نباشیم البته شلوغی و تراکم جمعیت فقط در تهران است و در سایر استان‌ها شلوغی نداشتیم و برای تهران در حال ایجاد مراکز تجمیعی واکسیناسیون هستیم و اطلاع رسانی در این زمینه صورت می‌گیرد و محل دقیق واکسیناسیون به افراد پیامک می‌شود.

تبریزی گفت:  هماهنگی‌ها با ارگان‌های مختلف مانند بسیج، هلال احمر و شهرداری صورت گرفته است تا واکسیناسیون خودرویی یا تزریق در سالن‌های  بزرگ افزایش پیدا کند.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت بیان کرد: از هموطنان خواهش می‌کنیم که برای نوبت واکسیناسیون صبوری کنند و مردم بدانند بعد از تزریق واکسن ایمن شده‌‎اند و باید همچنان ماسک بزنند و بدانند ایمنی کامل ۲ هفته بعد از تزریق دوز دوم حاصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید

سامانه واکسیناسیون کرونا راه اندازی شد/ نحوه ثبت نام سالمندان جامانده از واکسن کرونا آغاز ثبت‌نام جاماندگان ۸۰ ساله واکسیناسیون در سامانه سلامت/ زمان برگزاری آزمون‌های ۱۴۰۰ اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌ای ناپایدار به جو استان کرمانشاه

سعید قاسمی رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود سامانه‌ای ناپایدار به جو استان از فردا، گفت : این سامانه بارشی کم و بیش تا روز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) در سطح استان فعال خواهد بود.

وی ادامه داد: اگرچه شدت و گستردگی این سامانه بارشی به اندازه موج قبل نخواهد بود، اما به نظر می‌رسد بارش‌های مناسبی را برای سطح استان به همراه داشته باشد.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه فعالیت این سامانه در روز دوشنبه (۱۷ اردیبشت) و خصوصاً در نواحی شمالی و غربی استان نمود بیشتری دارد، اظهار کرد: احتمال وقوع آبگرفتگی معابر و همچنین رواناب در برخی از نقاط استان وجود دارد.

به گفته قاسمی، این سامانه بارندگی، وزش باد، رعد و برق و رگبار پراکنده تگرگ را برای استان به همراه خواهد داشت.

وی از عبور این سامانه ناپایدار از جو استان از روز چهارشنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: دمای هوا نیز که طی چند روز اخیر کاهش یافته بود همچنان تا روز چهارشنبه با روندی آرام کاهشی است، اما از روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) افزایش دما را خواهیم داشت.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از صدور هشدار زرد و یا حتی احتمالاً هشدار نارنجی برای فعالیت این سامانه نیز خبر داد.

بر اساس اعلام هواشناسی استان کرمانشاه، سامانه بارشی اخیر حدود ۶۹ میلی‌متر برای کرمانشاه بارش به همراه داشته و میانگین بارش استان در سال زراعی جاری به حدود ۵۱۹ میلی‌متر رسیده که نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد و نسبت به دوره بلندمدت ۱۵ درصد افزایش داشته است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • ورود سامانه‌ای ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت