Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:48:46 GMT

امدادرسانی به ۲۵۶۲ سیل‌زده در ۱۷ استان کشور

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۶۲۳۹

امدادرسانی به ۲۵۶۲ سیل‌زده در ۱۷ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از روز نهم تا ساعت ۷:۳۰ صبح روز ۱۸ اردیبهشت ماه، ۱۷ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، خراسان‌های جنوبی، رضوی و شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران و یزد نیازمند به خدمات امداد و نجات بودند و امدادگران هلال احمر در ۱۱۰ شهر، روستا، مناطق عشایر نشین و ۲۰ محور متاثر از سیل، خدمات لازم امدادی را به هموطنان ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی بارش‌های ۹ روز گذشته، امدادگران هلال احمر با تلاش بی وقفه به ۲۵۶۲ حادثه دیده امدادرسانی کرده و علاوه بر اسکان اضطراری ۳۲۵ نفر از سیل زدگان، ۱۹۱ نفر را نیز به مناطق امن انتقال دادند.

علاوه بر تخلیه سیلاب از ۲۴۰ واحد مسکونی، با تلاش ۲۸۱ تیم امدادی شامل ۱۰۵۹ امدادگر، عملیات امداد و نجات در سیل انجام و همچنین ۹۶ دستگاه چادر امدادی، ۹۸۶ تخته پتو، ۳۳۴ تخته موکت، ۸۵۱ کیلوگرم نایلون، ۱۹۱ ثوب البسه، ۵۱ بسته غذایی، ۳۱۴ ست شست و شو، ۱۱۶ شعله فانوس، ۴۷ ست ظروف، ۲۷۴۹ قوطی انواع کنسروجات، ۶۰۰ کیلوگرم برنج، ۵۰۷ کیلوگرم حبوبات و ۳۲۶ کیلوگرم قند و شکر نیز میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است.

کد خبر 5206874

منبع: مهر

کلیدواژه: امدادگران هلال احمر سیل امداد رسانی وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا واکسن کرونا روز قدس سازمان تامین اجتماعی راهپیمایی روز قدس قوه قضاییه شهرداری تهران محسن حاجی میرزایی صنایع دستی بنیاد شهید و امور ایثارگران آزادی زندانیان نوسازی مدارس دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: گردشگرانی که روز گذشته در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر گم شده بودند، به همت گروه امدادی هلال احمر پیدا شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر مازندران؛ غلامعلی فخاری از پیدا شدن افراد گمشده در جنگل‌های خلیل‌شهر خبر داد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران در تشریح این خبر گفت: ماجرای گم شدن چند گردشگر در جنگل‌های خلیل‌شهر در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش تیم امدادی از پایگاه پاسند شعبه بهشهر به محل مورد نظر اعزام و پس از یک ساعت جست و جو، موفق به پیدا کردن گردشگران شد و پس از هماهنگی لازم آنها را به محل امن انتقال داد.

نوجوان ناپدید شده در جنگل‌های رامسر هم پیدا شد

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران از پیدا شدن کوهنورد نوجوانان در منطقه قله بند رامسر نیز خبر داد و گفت: خبر گم‌شدن نوجوان مفقود شده نیز در روز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1402 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مازندران اعلام شد.

 فخاری افزود: پس از دریافت این خبر تیم امدادی به منطقه اعزام شد و پس از دو ساعت جست‌وجو، نوجوان را پیدا کرد و به محل امن انتقال داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق