Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@04:50:23 GMT

دستگیری سارق سابقه‌دار با17 فقره سرقت در سنندج

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۶۴۹۵

دستگیری سارق سابقه‌دار با17 فقره سرقت در سنندج

عبدالله فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در پی افزایش سرقت قطعات، محتویات داخل خودروها در شهرستان سنندج تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کارکارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه‌دار، سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار محتویات داخل خودرو حین سرقت در سطح شهر شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان اظهار داشت: در تحقیقات تخصصی صورت گرفته و با ارائه شواهد و مستندات از سوی ماموران، سارق چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به17 فقره سرقت قطعات، محتویات داخل خودرواعتراف ومقادیری اموال مسروقه از وی کشف شد.

فاتحی با اشاره به اینکه در این رابطه یک مالخر نیز دستگیر شده است، گفت: متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سارق زورگیر در بانه دستگیر شد 

وی اظهار کرد: طی گزارش یک فقره زورگیری در یکی از  محلات شهر بانه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، بلافاصله موضوع در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران در محل گزارش سرقت، مردی جوان به عوامل گشت انتظامی مراجعه و اعلام داشت لحظاتی پیش فردی با تهدید وارد منزل شده و با شکستن درب و پنجره و ضرب و جرح اهالی، قصد سرقت داشته که با حضور همسایگان از محل متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان تصریح کرد: پس از بررسی اظهارات مالباخته و مشخصات بدست آمده از سارق، تلاش برای دستگیری متهمبه صورتویژه در دستور کار قرار گرفت.

فاتحی خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری 11 صلاح‌الدین ایوبی بانه با بدست آوردن سرنخ هایی از محل اختفاء متهم، وی را در کمتر از یک ساعت در حالی که در منزلی پنهان شده بود بصورت غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه سلاح سرد نیز کشف شد.

وی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده با هماهنگی مقام قضائی به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل که در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی، خاطر نشان کرد: پلیس بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن برای افزایش امنیت و آرامش شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس آگاهی استان کردستان فاتحی کردستان سارق سنندج بانه پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه کرده و از محل متواری می‌شوند همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده ای را تهدید و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه نهایتاً هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ارزش اموال سرقتی توسط این باند را ۳ میلیارد ریال اعلام و گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کرده و تحقیقات برای کشف سایر جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6087878

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد