Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:37:28 GMT

واکنش رئیس فیفا به جرایم سنگین علیه سوپرلیگی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۶۹۶۱

واکنش رئیس فیفا به جرایم سنگین علیه سوپرلیگی‌ها

جانی اینفانتینو به محرومیت های احتمالی یوفا برای رئال، بارسا و یوونتوس واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، جانی اینفانتینو رئیس فیفا به انتشار خبر محرومیت بالقوه یوفا برای سه باشگاه رئال مادرید، یوونتوس و رئال مادرید از رقابت‌های 2 فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد و به نوعی آن را تأیید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه باشگاه، باشگاه‌هایی هستند که هنوز انصراف خود از حضور در سوپرلیگ را اعلام نکرده‌اند و یوفا هم قصد دارد آنها را مجازات کند. این در حالی است که گفته می‌شود یوفا 9 باشگاه دیگر بنیان‌گذار سوپرلیگ را هم با وجود انصراف‌شان از این رقابت‌ها با کاهش درصدی از درآمدها و پاداش‌های فصل آینده‌‌شان معادل 15 میلیون یورو جریمه نقدی خواهد کرد.

 

 

 

 

اینفانتینو در این خصوص گفت:« من پیش از این موضع خودم و فیفا را در خصوص این موضوع بسیار شفاف بیان کرده‌ام. ما حامی یوفا در نفی سوپرلیگ هستیم. فیفا هم مخالف تشکیل این تورنمنت است و همواره با هر نوع رقابتی که خارج از ساختار‌های بین‌المللی فوتبال و تهدید کننده یکپارچگی و تمامیت الزامی هرم این ورزش که حلقه ارتباطی میان فوتبال پایه و آماتور با ستاره‌های طراز اول است ، مخالف بوده‌ و خواهیم بود.»

 

رئیس فیفا ادامه داد:« با این حال وظیفه خودم می‌دانم که تمامی طرفین را به ورود به یک رایزنی سازنده و مسالمت آمیز برای دستیابی به راه حل‌های مثبت دعوت کنم. وظیفه ما به عنوان نهاد اداره کننده فوتبال این است که درهای این سازمان را برای همه باز بگذاریم. بگذارید من خیلی شفاف بگویم که فیفا و من به شخصه حامی یوفا و رئیس آن علیه سوپرلیگ هستیم اما باید قدم‌های بعدی را با احتیاط برداریم چون این مسئله بغرنج است است که فراتر از یک تورنمنت ساده است و اکوسیستم جهانی فوتبال را درگیر کرده است.»

 

 

 

 

اینفانتینو در پایان گفت:« در مورد مجازات‌های تعیین شده هم نهاد‌های ذی‌صلاح و مستقل باید ارزیابی کنند که چه اقداماتی در این خصوص باید انجام شود. بنابراین من نمی‌توانم درباره‌اش نظر بدهم اما مشخصاً نمی‌توانم اعمال چنین مجازات‌هایی را در سطح ملی، قاره‌ای و جهانی رد کنم. من یک بار گفته‌ام و آن را دوباره تکرار می‌کنم. یک باشگاه یا باید بپذیرد که بخشی از ساختار فوتبال است یا باید عواقب آن را قبول کند. این خیلی واضح است و من مطمئنم که آنها این موضوع را می‌دانند.»

جانی اینفانتینو(رئیس فیفا) بارسلونا یوفا فیفا یوونتوس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جانی اینفانتینو رئیس فیفا بارسلونا یوفا فیفا یوونتوس رئال مادرید رئیس فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟