Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج نهایی آزمون ارزیابی و جذب نیروی انسانی پیمانکاران مجتمع‌های مس سرچشمه رفسنجان و شهربابک عصر امروز یکشنبه اعلام می‌شود. به گزارش پول نیوز، مهندس محمدحسین زینلی مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان گفت: نتیجه آزمون ارزیابی و جذب نیروی انسانی پیمانکاران اصلی شاغل در مجتمع‌های مس سرچشمه رفسنجان و شهربابک برای این شرکت عصر امروز دوازده اردیبهشت ماه از طریق سایت مرکز تخصصی دانشگاه صنعتی شریف به آدرس اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

karasa.ir قابل مشاهده است.   زینلی با تشکر از مدیر‌عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در فراهم آوردن شرایط استخدام نیرو‌های جدید گفت: نتایج آزمون استخدامی این شرکت عصر امروز دوازده اردیبهشت ماه از طریق سایت مرکز تخصصی دانشگاه صنعتی شریف به آدرس اینترنتی www.karasa.ir قابل مشاهده است.
وی همچنین درخصوص اعتراض احتمالی متقاضیان آزمون به نتایج افزود: متقاضیان می‌توانند از مورخ ۱۸ لغایت ۱۹ اردیبهشت ماه به صورت الکترونیکی در سایت کارآسا نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند و با توجه به شرایط بیماری کرونا ثبت اعتراضات صرفا از طریق سایت امکان پذیر خواهد بود.
زینلی در خصوص زمان تشکیل پرونده پذیرفته شدگان نهایی گفت: به زودی از طریق سایت شرکت صنایع مس افق کرمان اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت ملی صنایع مس ایران شرکت ملی صنایع مس شرکت ملی مس شرکت مس مس سرچشمه طریق سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو

اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۱۲ اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو 12 اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود.

در این مراسم از ده طرح برگزیده در محورهای زنجیره ارزش فولاد ( از اکتشافات معدن تا محصول نهایی)، انرژی، آب و محیط زیست، هوشمندسازی و تحول دیجیتال رونمایی می شود.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • دفترچه سوالات کنکور علوم انسانی و ریاضی منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان