Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@19:11:38 GMT

برگزاري نماز جمعه در مسجدالاقصي

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۱۵۹

خبرگزاری آریا- مردم فلسطین در روز جهانی قدس نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا،‌ شبکه تلویزیونی المسیره از برگزاری نماز جمعه در مسجد الاقصی در روز جهانی قدس تصاویری پخش کرد؛ این شبکه تلویزیونی تعداد نمازگزاران فلسطینی را بیش از هفتاد هزار نفر اعلام کرد.
پس از اقامه نماز جمعه هزاران فلسطینی در مسجد الاقصی در حمایت از جنبش حماس شعار سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تاکید بر حمایت از آرمان فلسطین
خبر دیگر اینکه؛ شیخ عکرمه صبری امام جماعت و خطیب مسجد الاقصی در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: از شما می‌خواهیم از ساکنان قدس حمایت و دفاع کنید تا بتوانند ثبات داشته باشند، به نگهبانی از قدس ادامه دهند و با یهودی سازی این شهر و حمله اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست به آن مقابله کنند. ما در روز جهانی قدس خواستار اقدامات عملی برای حفظ ساکنان قدس هستیم و انتظار داریم این روز به نقطه آغازی برای دفاع از شهر قدس و ساکنان آن تبدیل شود.
عطا الله حنا سراسقف اعظم مسیحیان ارتدوکس در فلسطین نیز به همین مناسبت گفت: فرزندان قدس که روزانه قیام و با اشغالگران مقابله می‌کنند، از برادران عرب و مسلمانان و مسیحیان در هر جایی می‌خواهند در کنار آنان باشند. هنگامی که از قدس دفاع می‌کنید، از مقدس‌ترین بقعه در این جهان و از پایتخت فلسطین دفاع می‌کیند. فلسطینیان با وجود شدت گرفتن توطئه‌ها از پایتخت خود دست نمی‌کشند. شایسته است با قدس باشید. هنگامی که با قدس باشید در واقع با خودتان و دین، انسانیت، تمدن و تاریخ تان هستید. زیرا قدس مهد میراث، انسانیت، تاریخ، ایمان و تمام زیبایی‌های مشرق زمین است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نماز جمعه روز جهانی قدس نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود