Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان با یادآوری چندباره لزوم همکاری شهروندان و هم‌استانی‌ها برای قطع زنجیره انتقال بیماری با افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بر استمرار تولید محتواهای رسانه‌ای در تبیین اهمیت مراعات و توجه به الزامات کرونایی تأکید کرد و گفت: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در تعطیلات پایان هفته، تمامی سواحل و تفرجگاه‌های برون‌شهری استان در بازه زمانی مذکور، مسدود می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ استاندار گیلان با یادآوری چندباره لزوم همکاری شهروندان و هم‌استانی‌ها برای قطع زنجیره انتقال بیماری با افزایش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بر استمرار تولید محتواهای رسانه‌ای در تبیین اهمیت مراعات و توجه به الزامات کرونایی تأکید کرد و گفت: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در تعطیلات پایان هفته، تمامی سواحل و تفرجگاه‌های برون‌شهری استان در بازه زمانی مذکور، مسدود می‌شوند.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع ظهر امروز (شنبه) در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان، از همکاری مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری مراسم شب های قدر و نیز نقش آفرینی صداوسیما و رسانه‌ها در پوشش مناسب برنامه های این ایام برای بهره گیری مردم در منازل، قدردانی کرد.

وی با اشاره به اعلام وزارت بهداشت مبنی بر خروج گیلان از وضعیت قرمز کرونایی و قرار داشتن 14 شهرستان در وضعیت نارنجی و سه شهرستان املش، تالش و شفت در شرایط زرد گفت: براساس گزارش امروز ستاد ملی مقابله با کرونا مدت شروع تا پایان دوره پیک اخیر بیماری در گیلان در کوتاه ترین زمان ممکن یعنی 25 روز بوده که یک رکورد محسوب شده و جای قدردانی دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان به خسته بودن کادر درمانی با بیش از 14 ماه حضور در خط مقدم مقابله با این بیماری اشاره و اظهار کرد: اگرچه تعداد بستری ها نسبت به هفته های گذشته کاهش 50 درصدی داشته اما این آمار نسبت به اسفندماه سال گذشته نمایانگر افزایش دوبرابری است که جای نگرانی دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سواحل استاندار گیلان تعطیلات پایان هفته رعایت توصیه های بهداشتی ستاد مدیریت کرونا گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد

ایسنا/خوزستان رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به پیش‌بینی افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تردد در محورهای استان در تعطیلات پیش رو، بر لزوم رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

سرهنگ سعید رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به آغاز بارندگی در محورهای کوهستانی مانند تاراز، اندیکا و ایذه رانندگانی که در این مسیرها تردد دارند توجه کنند احتمال وقوع سیلاب در مسیل‌ها و ریزش کوه در این محورها وجود دارد و باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و شب تردد نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آخر هفته، حجم ترددها در حال افزایش است و روز شنبه هم تعطیل است و در چنین تعطیلاتی، ترددها ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: همیشه بیشترین کشته های تصادفات در حوادثی است که در روزهای پنجشنبه و جمعه رخ می‌دهد و بنابراین از رانندگان می‌خواهیم با رعایت سرعت ممطئنه، توجه به جلو و پرهیز از عجله و شتاب بی مورد رانندگی کنند.

رحیمی بیان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر زمان جمع‌آوری محصول کشاورزان است، تصادفات بسیار زیادی مربوط به صنف کشاورزان که اغلب موتورسوار هستند رخ می‌دهد. دو روز پیش در حوادث ترافیکی خوزستان ۱۱ کشته داشتیم که بخش اعظمی از این کشته ها خدمات کشاورزی و مربوط به صنف برداشت محصولات کشاورزی بوده است و این مساله ضرورت آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی توسط متولیان امر به کشاورزان و کسانی که برداشت محصول را انجام می‌دهند را نشان می دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • دستورالعمل بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌های بهداشتی حج ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • وزارت حج عربستان دستورالعمل‌ های بهداشتی حج 1403 را ابلاغ کرد
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد