Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی زینی وند ظهر شنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا با تسلیت درگذشت ۶ نفر از کارکنان شرکت برق شهرستان کرمان در جریان انجام مأموریت در سیل گلباف اظهار کرد: شاهد شیب نزولی کرونا در استان کرمان هستیم اما این شیب کند است.

وی با اشاره به شیوع کرونای شرقی در برخی کشورهای شرقی اظهار کرد: باید بسیار مراقب باشیم تا ویروس جهش یافته به استان کرمان راه پیدا نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینی وند با تاکید بر لزوم جلوگیری از برگزاری مراسمات و دورهمی ها، افزود: سفر در تعطیلات عید فطر ممنوع است.

استاندار کرمان بیان کرد: فرمانداران برای کنترل سفرها در این روزها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به واکسیناسیون سالمندان تاکید کرد: خانواده‌ها برای واکسیناسیون سالمندان اقدام کرده و از این فرصت استفاده کنند.

زینی وند بیان کرد: نماز عید فطر هم باید طبق دستورالعمل‌ها ابلاغی در فضاهای باز برگزار و از تجمعات پرهیز شود.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان نباید فراخوان برای برگزاری نماز عید فطر در مکان خاص داده شود، گفت: باید نماز عید فطر در چندین مکان برگزار شود تا از شکل گیری تجمعات جلوگیری شود.

استاندار کرمان اظهار کرد: با توجه به برگزاری حضوری کنکور و امتحانات نهایی باید مکان‌های برگزاری آزمون‌ها بررسی شود تا شرایط لازم را داشته و از تهویه مناسب برخوردار باشند.

زینی وند گفت: همچنین فاصله گذاری اجتماعی بین افراد در حین برگزاری آزمون و ورود و خروج دانش آموزان باید رعایت شود و در این زمینه از هم اکنون باید چاره اندیشی شود.

زینی وند خواستار نظارت جدی در این زمینه شد و تاکید کرد: تمامی حوزه‌های امتحانی باید از سوی دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت تأیید شود.

کد خبر 5207213

منبع: مهر

کلیدواژه: علی زینی وند استانداری کرمان ویروس کرونا ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس شب قدر بوشهر کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا شیوع کرونا ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ شب احیا فلسطین واکسن کرونا زینی وند عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی با تاکید بر بازنگری در اعضای برخی شعب با توجه به نتیجه عملکرد دور اول و با هدف تضمین هرچه بیشتر اجرای مطلوب و سلامت انتخابات در دستور کار قرار گرفته است گفت: با توجه به تصمیم هیئت‌های اجرایی ذیربط، در تعداد و محل شعب اخذ رأی حوزه‌ای انتخابیه زنجان _ طارم و خدابنده در دور دوم تغییری داده نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه همچون دور نخست، امکانات دولتی مشخص شده جهت بهره‌مندی از تبلیغات عادلانه می‌تواند در اختیار نامزدها باشد گفت: مطابق روز شمار انتخابات دور دوم، فهرست امکانات و نحوه استفاده از آن‌ها به کاندیداها اعلام می‌شود.

رفیعی افزود: تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته و تدابیر لازم پیش بینی شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان تاکید کرد: یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ اسامی و کد انتخاباتی نامزدهایی که به مرحله دوم راه یافته اند در حوزه انتخابیه توسط فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه مربوطه با انتشار آگهی اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

رفیعی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

گفتنی است، انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

کد خبر 6086547

دیگر خبرها

  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | تقویت همکاری‌های امنیتی ایران و پاکستان از اهداف سفر رئیسی
  • استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود