Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@09:58:24 GMT

درخواست کمیته انضباطی از پیروانی برای ارائه توضیحات

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۹۴۱

درخواست کمیته انضباطی از پیروانی برای ارائه توضیحات

کمیته انضباطی از افشین پیروانی درخواست کرده بابت مصاحبه‌های اخیر خود توضیحاتی را ارائه بدهد.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس خواستار ارائه برخی توضیحات از افشین پیروانی درباره مصاحبه‌های وی در زمان حضور این تیم در هند برای برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در آن زمان ضمن انتقاد از اعزام نشدن نماینده فدراسیون فوتبال با این تیم به هند، درباره وضعیت امکانات پرسپولیس در شهر گوا مثل زمین تمرینی هم مطالبی را مطرح کرده بود که البته کمیته انضباطی اظهارات پیروانی را خلاف واقع دانسته و از وی درخواست کرده توضیحات خود را ارائه بدهد. 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال این نامه را به باشگاه پرسپولیس ابلاغ کرده و اکنون پیروانی باید نسبت به این صحبت‌ها پاسخگو باشد. 

طبق پیگیری ها، منصور قنبرزاده دبیر کل فدراسیون فوتبال هم با توجه به برخی صحبت های ابراهیم شکوری نسبت به عملکرد دپارتمان بین الملل این فدراسیون در بحث اخذ ویزای سرخ پوشان برای سفر به هند در نامه ای این موضوع را به جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس متذکر شده است. 

پرسپولیس فردا در هفته بیست و دوم لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان می‌رود و طرح این مسائل قبل از بازی سبب تعجب پرسپولیسی‌ها شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف فدراسیون فوتبال پرسپولیس هند ورزشی افشین پیروانی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: درخصوص تخلف انتسابی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس اذر قزوین، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد

رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی