Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@13:36:46 GMT

واکنش طالبان به انفجارهای مرگبار امروز در کابل

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۹۱۹۱

واکنش طالبان به انفجارهای مرگبار امروز در کابل

به گزارش مهر، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان امروز شنبه در واکنش به انفجارهای غرب شهر کابل پایتخت افغانستان اعلام کرد: ما این نفجارها را محکوم می کنیم.

سخنگوی طالبان در ادامه ضمن تأکید بر عدم دخالت در این ۳ انفجار، اعلام کرد که دخالتی در آنها نداشته؛ بلکه گروهک تروریستی داعش مسئول حوادث امروز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که ساعاتی پیش صدای ۳ انفجار پیاپی از حوزه سیزدهم امنیتی شهر کابل شنیده شد.

بر اساس اعلام شاهدان عینی، این حادثه در نزدیکی مدرسه سیدالشهداء در غرب کابل روی داد.

خبرگزاری الجزیره در این خصوص اعلام کرد: تا کنون بر اثر این حوادث ۵۰ نفر به بیمارستان های کابل انتقال یافته اند. همچنین ۲۵ نفر هم کشته شده اند.

شبکه تلویزیونی طلوع هم اعلام کرد: این حادثه ناشی از انفجارهایی بود که به دلیل منهدم شدن یک خودرو بمب گذاری شده مقابل این مدرسه روی داد.

طارق آرین سخنگوی وزارت کشور افغانستان بدون ارائه جزییات بیشتری در این باره گفت: انفجارها حدود ساعت ۱۶:۲۷ روی داد. این یک جنایت بزرگ تروریستی به شمار می آید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ساعت ۱:۵۶ دقیقه بامداد امروز در آزاد راه خلیج فارس ۱۵ کیلومتر مانده به بندر امام خمینی به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: در این سانحه رانندگی به دنبال تصادف زنجیره‌ای یک دستگاه کامیون و ۲ دستگاه پژو پارس دچار حریق شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی  ۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

 

دیگر خبرها

  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • سخنگوی طالبان گزارش یوناما را تکراری و تبلیغاتی خواند
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • ریزش مرگبار بزرگراه در چین با ۳۶ کشته
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • طالبان خواستار افزایش همکاری‌های تجاری با ازبکستان شد