Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@05:28:51 GMT

آلن راجرز موفق ترین مربی تقابل های پرسپولیس و سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۹۵۴۹

بین مردانی که در تمام بازی های گذشته پرسپولیس و سپاهان روی نیمکت مربیگری 2 تیم نشسته اند 3 سرمربی تنها برد را در این بازی ها تجربه کرده اند و حتی به مساوی هم راضی نبوده اند

به گزارش طرفداری، در بازیهای گذشته پرسپولیس و سپاهان مربیان تاثیر گذار بسیاری داشته ایم از جمله علی پروین و محمود یاوری فقید که تیم خود را در بیشترین تعداد بازی برابر یکدیگر به میدان فرستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال 3 مربی هستند که در بیشتر از یک بازی برابر رقیب روی نیمکت نشسته و آمار صد در صد برد داشته اند. 2 نفر از این 3 مربی نام آشنا و یکی تقریبا غریبه بوده است.

آلن راجرز با 4 برد متوالی در 4بازی، حسین فرکی با 3 برد در 3 بازی و ادسون تاوارز با 2 برد در 2 بازی این 3 مربی هستند.

 

آلن راجرز مربی انگلیسی پرسپولیس

*22 بهمن 1350: پرسپولیس 2 - سپاهان یک 

*29 اسفند 1350: پرسپولیس 6 - سپاهان صفر 

*23 فروردین 1353: پرسپولیس یک - سپاهان صفر 

*سوم آبان ماه 1353: پرسپولیس 3 - سپاهان صفر 

 

حسین فرکی مربی سپاهان 

*11 مهر 1393: سپاهان یک - پرسپولیس صفر

*27فروردین 1394: سپاهان 2 - پرسپولیس یک 

*22 مرداد 1394: سپاهان 4 - پرسپولیس 2

 

ادسون تاوارز مربی سپاهان 

*2 دی ماه 1384: سپاهان 3 - پرسپولیس 2

*اول اردیبهشت 1385: سپاهان 2 - پرسپولیس صفر 

 

اخبار داغ 

بی آبرویی زشت امیرتتلو / عکس برهنه 2 زن تتویی متعلق به کیست؟! + عکس بیژن ذوالفقارنسب در طرفداری: اعتراف می کنم ایویچ در مورد علی کریمی اشتباه کرد! استقلال در تهران و تراکتور در عربستان به مصاف رقبا می روند | ادعای عربستانی ها ابراهیم شکوری خطاب به سهیل مهدی؛ جوابت را یک هفته دیگر می دهم بیانیه مشترک بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس در رابطه با سوپرلیگ رسمی؛ نیمار تا 2025 با پاری سن ژرمن تمدید کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است

به گزارش "ورزش سه"، مس سونگون روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل هوادار قرار خواهد گرفت. یونس باهنر که در حال حاضر به عنوان مدیر تیم فوتبال مس سونگون فعالیت می‌کند، امروز در حاشیه آخرین تمرین این تیم پیش از سفر به تهران گفت: ما جام حذفی را خیلی خوب شروع کردیم و در دو بازی قبل میزبان هم بودیم و خدا را شکر بردهای خوبی به دست آوردیم. بازی سوممان با تیم هوادار در تهران هست و حتما یک بازی خوب از بچه‌ها می‌بینیم. هوادار یک تیم لیگ برتری است که زیرنظر مسعود شجاعی فوتبال خوبی بازی می‌کند یقین دارم که جمعه یک بازی خوب از دو تیم می‌بینیم.

او که سابقه بازی در تراکتور را دارد، درباره نتایج این تیم در فصل جاری عنوان کرد: اوایل فصل شاید به هماهنگی نرسیده بودند اما در ادامه نتایج خوبی گرفتند. به نظرم الان هم که آقای خمس رفتند، تراکتور همان صلابت را دارد و فکر نمی‌کنم از این با بعد هم نتایج بدی بگیرد.

باهنر در خصوص احتمال حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور گفت: آقای گل‌محمدی هم زمان خودش یک بازیکن خوب و باهوش بوده و هم در مربیگری نشان دادند که یکی از مربیان خوب ایرانی هستند. من نمی‌دانم تفکران مالک و مدیرعامل باشگاه چیست اما اگر نظرشان روی مربی ایرانی است، آقای گل‌محمدی یکی از مربیان خوب کشور هستند. ضمن اینکه آقای خطیبی هم می‌توانند گزینه خوبی باشند.

بازیکن سابق تراکتور در پاسخ به اینکه سرمربی خارجی برای این تیم مناسب‌تر است یا سرمربی داخلی گفت: در این برهه فکر می‌کنم مربیان ایرانی بیشتر به درد می‌خورند. تا مربی خارجی بیاید، ۶-۷ بازی هم تمام شده و نمی‌تواند نتایج بهتری بگیرد. سال بعد را نمی‌دانم اما در این برهه زمانی مربی داخلی بهتر است.

باهنر در خصوص شرایط لیگ برتر و مدعیان قهرمانی اظهار داشت: من ۸ سال در تراکتور بازی کردم و چهار فصل در پرسپولیس بودم. تیم اولم تراکتور است اما انکار نمی‌کنم که پرسپولیس را هم دوست دارم. آن زمان که ما بازی می‌کردیم، فقط پرسپولیس و استقلال پخش زنده داشتند و شاید فکر کنند بیشتر در تیم پرسپولیس بودم، در صورتی که ۸ سال با جان و دل برای تراکتور بازی کردم و خیلی از موفقیت‌های این تیم خوشحال می‌شوم. درست است که سخت است اما دوست دارم تراکتور قهرمان شود. با این‌ حال از بین پرسپولیس و استقلال و سپاهان دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود، اما همان‌طور که گفتم تراکتوری هستم.

دیگر خبرها

  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • سایه یک زن مرموز بر تیم سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست و چه نسبتی با ژوزه مورایس دارد؟
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان