Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@01:03:04 GMT

منابع عربستانی: استقلال – الهلال در تهران!

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۹۳۳

منابع عربستانی: استقلال – الهلال در تهران!

روزنامه الشبابیة عربستان در خبری مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد به برگزاری دیدارهای تیم های ایرانی و عربستان در زمین بی طرف پایان دهد.

به گزارش "ورزش سه"، با پایان مرحله گروهی بازی های لیگ قهرمانان آسیا، تکلیف تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی این دوره از رقابت ها مشخص شد که برخورد چهار تیم ایرانی و عربستانی در این دور از مسابقات، سوالات زیادی را پیرامون مکان برگزاری آن برای طرفداران دو تیم پیش آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سال 2016 بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تا به دلیل روابط سیاسی میان ایران و عربستان، بازی های نمایندگان دو کشور با یکدیگر را در زمینی بی طرف برگزار کند ولی در این دوره از رقابت ها، به دلیل برگزاری بازی های هر گروه به صورت متمرکز در یک کشور، دو تیم فولاد و استقلال راهی عربستان شدند تا طلسم عدم حضور تیم های ایرانی و عربستانی در زمین طرف مقابل شکسته شود.


با این حال و پس از برخورد استقلال با الهلال و تراکتور با النصر، گمانه زنی های زیادی درخصوص مکان برگزاری این دو بازی مطرح شد. طبق جدول برنامه زمانبندی که کنفدراسیون فوتبال آسیا از قبل مشخص کرده بود، تیم هایی که از گروه خود به عنوان صدرنشین صعود می کنند، در تک بازی مرحله یک هشتم نهایی میزبان حریف خود خواهند بود ولی برخورد تیم های ایرانی و عربستانی با یکدیگر و بحث برگزاری دیدارها در زمین بی طرف، این قوانین را تحت الشعاع قرار داد.


اما اکنون روزنامه الشبابیة عربستان در خبری اختصاصی و به نقل از منابع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شده است که AFC قصد دارد به بحث برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف پایان دهد و به این ترتیب دیدار استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران و همچنین بازی تراکتور و النصر در استادیوم مرسول پارک شهر ریاض برگزار خواهد شد.


طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر برگزاری بازی های مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی به صورت متمرکز در یک کشور مطرح و حتی از کشورهای قطر و یا امارات به عنوان میزبان این دو مرحله یاد شد اما اکنون این روزنامه عربستانی که پیش از این خبر اعطای میزبانی 3 گروه از لیگ قهرمانان آسیا به عربستان را نخستین بار منتشر کرده بود، اعلام کرده است که بازی های نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف برگزار نمی شود.


به هر حال تا اعلام رسمی خبر دقیق مکان برگزاری دیدارهای استقلال با الهلال و همچنین تراکتور با النصر باید منتظر ماند و دید بالاخره کنفدراسیون فوتبال آسیا به قانون برگزاری بازی های نمایندگان دو کشور در زمین بی طرف پایان خواهد داد یا خیر.

عربستان الهلال عربستان استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الهلال عربستان استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا ایرانی و عربستان زمین بی طرف یک هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان

پس از النصر، الهلال هم به دست اماراتی‌ها حذف شد. 

طرفداری | العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

اطلاعات بازی الهلال و العین تاریخ برگزاری: سه‌شنبه 23 آوریل ۲۰۲4 | 4 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 21:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم کینگدام آرنا (ریاض) بستر برگزاری: دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا - فصل 24-2023 گلزنان الهلال: نوس (4 پنالتی) و الدوسری (51) گلزن العین: اریک (12)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد