Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج مجمع نخبگان دانشگاهی، حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد طی نامه ای به حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور، خواستار حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰شد.

متن این نامه بدین شرح است: ونُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(آیه 5 سوره مبارکه قصص)

ریاست محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی
جناب آقای دکتر حداد عادل
با سلام و ادای احترام
مسیر تاریخ با انقلاب اسلامی وارد مرحله جدیدی از تکامل خود شد. رویکرد انقلاب به انسان و جهان، احیای اندیشه الهی اسلام در تحقق وعده الهی را در پی داشته است. نظام سرمایه داری به واسطه تهدید منافع نامشروعش که در وابستگی دیگر کشورها تجلی می یابد، با آرمان استعمارستیزی، استقلال خواهی و عدالت گستری انقلاب به مقابله پرداخت و لحظه ای از تدوین و اجرای طرح و نیرنگ در راستای توقف این حرکت عدالت خواهانه فروگذار نکرد. 

این انقلاب در برابر دسیسه های ویرانگر نظام سلطه به واسطه رهبری الهی امامین انقلاب و حضور خالصانه و همه جانبه مردم، مبتنی بر باور به آرمانهای منحصر بفرد انقلاب، مقاومتی تاریخ ساز را آفرید.

طرح کودتاهای پیاپی، تقویت منافقین، تلاش در راستای شعله ور نمودن اختلافات قومی، زبانی و مذهبی، تقویت حرکت های جدایی طلبانه، جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم های بی سابقه، همه و همه بخشی از دسیسه های ناکام نظام سلطه است.

جناب آقای دکتر حداد عادل، جنابعالی بر این واقعیت اشراف دارید که شکست و ناکامی دسیسه های ذکر شده، به تغییر رویکرد نظام سلطه در مواجهه بانظام اسلامیمنجر شده است. آنها با آن ترفندها به هدف خود که جدا نمودن مردم از بدنه انقلاب است، دست نیافتند لذا، رویکرد خود در دست یابی به هدف را تغییر داده و طرح توطئه ناکارآمدی نظام را در دستور کار قرار داده اند.

مرور مسائل چند ساله اخیر کشور مشخص می کند که نفوذ در مراجع تصمیم ساز اجرایی و تصمیم سازی هایی که نه فقط با روح آرمانهای انقلاب تناسبی ندارد بلکه، در بیشتر موارد در تعارض با آرمانهای انقلاب است زمینه بدبینی مردم و فرسودن زمینه های مشروعیت باوری نظام را متاسفانه در پی داشته است.

تعبیرحضرت آقادر غفلت از مدیریت انقلابی و مدیریت جهادی متناسب با شرایطی است که امروز متاسفانه برای نظام هزینه ساز شده است.

ناگفته پیداست که سوء مدیریت به ویژه در چند ساله اخیر در اداره جامعه نه ناشی از ناکارآمدی آرمانهای فطری و جهان شمول انقلاب بلکه، ریشه در ناتوانی مجریانی دارد که در بهترین شرایط باید گفت نسبتی با باور انقلابی نداشته اند.

راهکار مقابله با طرح ناکارآمدی در هویت توطئه نهفته است و آن عبارتست از به میدان آمدن مدیریت جهادی در صحنه اجرایی کشور به عنوان مهم ترین رکن نظام در اداره امور جامعه و تحول در قوه مجریه در راستای حرکت به سوی اهداف انقلاب اسلامی تعریف می شود.

مصداق سازی در ساختار تصمیم سازی اجرایی کشور، مبتنی بر باور به آرمانهای انقلاب، مدیریت جهادی، باور به اصل ما می توانیم و حضور مردم در صحنه مولفه های مهمی هستند که در پیوند و در تعامل با هم، هر توطئه ای را ناکام خواهد گذاشت.

بر این باوریم که، برای دلسوزان نظام  تقویت گفتمان انقلاب در صحنه مدیریت اولویت دارد و باید تلاش شود نقشه دشمن را با چنین ابزاری یکبار دیگر با شکست مواجه نمود.

جناب آقای دکتر خدمتتان عرض شود، الحمدلله نظام اسلامی از ظرفیت های وسیع انسانی برای پیشبرد هدف نهایی انقلاب  که به تعبیر حضرت آقا ساختن تمدن نوین اسلامی است برخوردار می باشد اما، در این برهه از زمان که نامحرمان طمع در ملک ایران اسلامی و موجودیت انقلاب کرده اند لازم است تا با به میدان آوردن مدیریت کارآزموده و اجماع ساز، معاندان را یکبار دیگر مایوس کرد.

حضرت آیت الله رئیسی کارنامه درخشانی در تقویت گفتمان انقلاب را در عمل به منصه ظهور رسانده است. بر این باوریم، ورود ایشان به عرصه مدیریت اجرایی در قوه مجریه، به تقویت سلامت بوروکراسی کشور، تقویت انسجام اجتماعی، تحول در ساختارهای اقتصادی، رونق تولید، تقویت پول ملی، غنای فرهنگی و معنوی جامعه و فراهم نمودن ایجاد زمینه برداشتن گام های استوار در چهله دوم انقلاب منجر خواهد شد.

بر این اساس، از جنابعالی به عنوان ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تقاضا می شود، با نهایت جهد در ایجاد زمینه حضور آیت الله رئیسی در عرصه انتخابات  1400 اهتمام فرمایید.

«خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خشنود باشی و ما رستگار»

دبیرخانه مجمع نخبگان دانشگاهی، حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی انتخابات ریاست جمهوری حداد عادل کهگیلویه و بویراحمد انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور

کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور به کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز در جایگاه ششم تیمی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان، رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور روزهای دهم و یازدهم اردیبهشت در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها کشتی‌گیران کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز شدند.

در روز نخست این مسابقات علی اصغر صبوری‌زاده در وزن ۳۵ کیلوگرم با غلبه بر کشتی‌گیرانی از اصفهان، سیستان‌وبلوچستان، خراسان رضوی و خوزستان به فینال مسابقات راه پیدا کرد.

صبوری‌زاده در دیدار نهایی در یک کشتی بسیار خوب و هوشمندانه با نتیجه ۹ بر یک کشتی‌گیری از اروند را مغلوب کرد و با اقتدار مدال خوش‌رنگ طلا را برگردن آویخت و بر سکوی قهرمانی کشتی ایران ایستاد.

در روز دوم این مسابقات محمد پورابراهیمی دارنده مدال نقره استعدادهای برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مشهد، در وزن ۳۸ کیلوگرم در فینال این مسابقات و در دیدار نهایی برابر کشتی‌گیری از خوزستان قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۹ بر ۶ به برتری رسید و صاحب مدال طلای قهرمانی نونهالان فرنگی کشور شد.

پورابراهیمی پیش‌از فینال بر حریفانی از استان‌های اروند، اردبیل، خراسان رضوی و کردستان با اقتدار غلبه کرده بود.

آرمین قاسمی دیگر نماینده استان در وزن ۶۲ کیلوگرم و دارنده مدال برنز استعدادهای برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مشهد توانست با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های زنجان، آذربایجان‌غربی، توابع تهران، مازندران و گیلان و با شکست مقابل کشتی‌گیری از اروند بر سکوی سوم این مسابقات قرار گیرد و صاحب مدال برنز شود.

ایلیا خردمند واعظ نماینده وزن ۱۰۰ کیلوگرم استان و دارنده مدال طلای استعدادهای برتر کشور در سال ۱۴۰۲ در شهرمشهد مقدس در این مسابقات با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های تهران، ایلام، البرز و خوزستان و شکست ناباورانه مقابل کشتی‌گیری از لرستان صاحب مدال برنز شد و بر سکوی سوم ایستاد.

در پایان این رقابت‌ها تیم منتخب کشتی نونهالان فرنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب دو مدال طلا و دو برنز بعد از استان‌های مازندران، خوزستان، لرستان، اصفهان و فارس در مکان ششم تیمی قرار گرفت.

کد خبر 749699

دیگر خبرها

  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم