Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون هندبال از هیات هندبال گلستان خواست از پتانسیل این استان در راستای توسعه هندبال ساحلی در این استان بهره ببرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال امروز در مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان گلستان حضور یافت و در مورد درخواست و تقاضای میزبانی این هیات از اردوهای تیم های ملی اظهار داشت: با برگزاری اردوهای آماده سازی تیم های ملی در استان گلستان موافقم و این استان می تواند میزبان اردوی تیم هندبال نوجوانان یا جوانان سالنی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اردوی تیم ملی نوجوانان هندبال ساحلی هم با توجه به پتانسیل مجموعه هندبال ساحلی استان گلستان در بندر ترکمن در این استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به قابلیت های ویژه این استان در هندبال ساحلی افزود: کشور ما جزو سه کشور اول آسیا در رشته هندبال ساحلی است. این رشته عنقریب به بازی های المپیک و آسیایی راه پیدا می کند و باید از ظرفیت های کشورمان در این حوزه بهره ببریم. استان گلستان در کنار سایر استان های ساحلی کشور می تواند قطب هندبال ساحلی کشور هم در رده بانوان و هم در رده آقایان شود و باید سریعتر به این سمت برویم. پاکدل با بیان اینکه هندبال در گلستان جایگاه مطلوب و خوبی ندارد، ابراز امیدواری کرد رئیس جدید هیات هندبال این استان بتواند با برنامه ریزی مدون هندبال گلستان را به جایگاه خوبی برساند. برزمینی، مدیرکل ورزش و جوانان و اسلامی، معاون اداره کل ورزش و جوانان این استان نیز در این جلسه اظهار کردند همه جانبه از هندبال استان حمایت خواهند کرد. پاکدل در ادامه این سفر در جلسه ای با اعضای خانواده هندبال گلستان شرکت کرد و به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کرد. یکی از مشکلات اساسی هندبال در استان گلستان که در این جلسه درباره آن صحبت شد، مشکلات زیرساخت و نبود سالن هندبال بود که پاکدل در این خصوص با مدیرکل و معاون ورزش و جوانان این استان رایزنی کرد و قرار شد این مشکلات حدالامقدور حل شود و فدراسیون هم قول داد در بحث تجهیزات و سایر کمک ها به استان گلستان یاری برساند. تقی زاده، رئیس جدید هیات هندبال استان گلستان نیز ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی منسجم و جامع تلاش می کند هندبال استان را به جایگاه مطلوب برساند. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان گلستان هندبال استان هندبال ساحلی هیات هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، تیم‌های صنعت مس کرمان و پیکان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهید تجلی کرمان برگزار شد، صنعت مس کرمان به برتری ۳۰ بر ۲۶ دست یافت تا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرده و یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شود.

با این پیروزی تعداد امتیازات صنعت مس کرمان به  ۳۸ رسید تا اختلافش را با تیم دوم جدول به هفت امتیاز برسد.

پیکان نیز با این شکست با ۱۴ امتیاز همچنان در رتبه هشتم قرار دارد.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • المپیک شگفتی‌ها
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان