Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@21:39:05 GMT

آتش‌بازی قهرمان در «سن‌سیرو»

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۲۶۲

آتش‌بازی قهرمان در «سن‌سیرو»

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال اینترمیلان و سمپدوریا در چارچوب هفته سی و پنجم رقابت‌های سری آ ایتالیا، ساعت ۲۰:۳۰ امشب (شنبه) به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شد.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان کونته در پایان هفته سی و چهارم با کسب ۸۲ امتیاز و چهار هفته زودتر، قهرمانی خود را در فصل جاری رقابت‌های سری آ قطعی کردند و در سوی مقابل سمپدوریا با ۴۵ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست این مسابقه، نیمه پرگلی بود و چهار گل از خط دروازه‌های دو تیم رد و بدل شد که سه گل سهم اینتر و یک گل سهم سمپدوریا بود. سانچز در دقایق ۲۶ و ۳۶ و گالیاردینی در دقیقه چهار دروازه سمپدوریا را باز کردند و تک گل سمپدوریا در نیمه نخست را بالده کیتا در دقیقه ۳۵ به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۶۲، پینامونتا گل چهارم را نیز برای نرآتزوری به ثمر رساند تا خیال کونته از پیروزی در این مسابقه تا حدود زیادی راحت شود.

هشت دقیقه بعد، بازیکنان اینترمیلان گل پنجم را این بار توسط مارتینز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند تا شب عالی آنها تکمیل شود.

در نهایت این مسابقه با برتری ۵ بر یک شاگردان کونته به پایان رسید تا آنها بیست و پنجمین پیروزی خود را در فصل جاری سری آ بدست بیاورند و به امتیاز ۸۵ برسند.

در دیگر دیدارهای این هفته، ناپولی که در رقابت با آتالانتا، یوونتوس و آث میلان برای قطعی کردن کسب سهمیه حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان اروپاست، ۴ بر یک لااسپزیا را از پیش رو برداشت و به طور موقت با ۷۰ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفت. لااسپزیا نیز با ۳۴ امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول باقی ماند.

همچنین در دیگر دیدار این هفته، اودینزه برابر بولونیا به تساوی یک بر یک رضایت داد. با این نتیجه اودینزه و بولنیا با ۴۰ امتیاز به ترتیب در جایگاه یازدهم و دوازدهم جدول ایستادند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اینترمیلان سمپدوریا آنتونیو کونته اینترمیلان سری آ ایتالیا سمپدوریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه بدون تماشاگر سردار آزادگان قزوین بین تیم های شمس آذر و پیکان برگزار شد که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شمس آذر به پایان رسید.

داور: رضا عادل

اخراج:رجب زاده(مربی پیکان)

گل:پوریا سرآبادانی(8) و حسین گودرزی(90) برای شمس آذر، حامد پاکدل (88) برای پیکان

با این نتیجه شمس آذر قزوین با 34 امتیاز به رده هفتم جدول رفت و پیکان با 25 امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد