Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: خیلی خوشحالم به اصفهان آمدیم و جا دارد از همه هواداران‌مان در اصفهان تشکر کنیم که استقبال خوبی از ما داشتند و امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشند. ما در این وضعیت راضی نیستیم که خدایی ناکرده اتفاق بدی برای کسی بیفتد. مقابل یک تیم خوب و با برنامه بازی داریم و همه از قدرت و کیفیت خوب سپاهان خبر دارند و می‌دانیم آن‌ها یک تیم خوب و با برنامه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در همه بازی‌ها با سیستم هجومی بازی می‌کنند و نتایج خیلی خوبی هم کسب کرده‌اند و یکی از مدعیان قهرمانی هستند.

او ادامه داد: فردا بازی سختی برای هر دو تیم است و همیشه دیدار این دو تیم جذابیت فنی داشته و امیدوارم فردا شاهد اتفاقات خوبی در بازی باشیم و باتوجه به بازیکنان خوبی که در دو تیم وجود داریم انتظارمان بازی فنی و جذابی است. امیدواریم کسانی که بازی را از تلویزیون تماشا می‌کنند شاهد یک بازی جذاب باشند. تیم ما هم خوشبختانه آماده بازی فردا است و از لحاظ بدنی شرایط خوبی داریم و امیدواریم فردا یک بازی خوب انجام دهیم. باید خیلی تمرکز و دوندگی داشته باشیم چون سپاهانی‌ها جزو بهترین‌های لیگ هستند.

سرمربی پرسپولیس با بیان این‌که فردا بازی سختی خواهد بود اما تیم ما هم انگیزه زیادی دارد، گفت: امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم و با دست پر به تهران برگردیم. سپاهان هم همیشه نشان داده که تیم خوبی بوده و تشکیلات خوبی دارد و از لحاظ مدیریت و امکانات شرایط خوبی داشته و آن‌ها یک الگوی خوب برای دیگر باشگاه‌ها هستند. همه تیم‌ها باید به مرحله‌ای برسند که هیچوقت شاهد مشکلات مالی نباشیم.

او در پایان در رابطه با محرومان این تیم بیان کرد: خوشبختانه محروم و مصدومی نداریم و فردا همه بازیکنان‌مان آماده یک بازی خوب و جذاب هستند.

بیشتر بخوانید: نویدکیا: شاید از سازمان لیگ دلخور باشم اما این برنامه برای من مهم نیست!

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه سپاهان یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به خاطر بسته ماندن در‌های ورزشگاه غدیر اهواز که با تصمیم باشگاه استقلال خوزستان بود، احتمال آنکه استقلال ملاثانی نتواند در روز دیدار با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی میزبان باشد و این هم لغو شد را به وجود آورد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا در خصوص اینکه آخرین وضعیت تیمش برای میزبانی از سپاهان به کجا انجامید و این تیم در کدام ورزشگاه میزبان نماینده اصفهان است، اظهار کرد: همه استان خوزستان بسیج شده‌اند تا به ما ورزشگاه میزبانی دهند ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. رئیس هیئت فوتبال استان چه می‌کند وقتی ما در استانی غنی هستیم و مشکل میزبانی تیم‌های استان حل نشده است. نباید تیمی مانع بازی تیم هم استانی خود شود.

حمیدی تصریح کرد: حراست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به من زنگ زد، استاندار جلسه‌ای گذاشته تا فردا تصمیمی امنیتی گرفته شود. با سازمان لیگ تماس گرفته‌اند و با سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات حرف زدند. گفته‌اند به ما تا فردا مهلت دهید تا ورزشگاه میزبانی از دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان را اعلام کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود