Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتمع صنایع غذایی مهیا پروتئین تهران فعالیت خود را در سال ۱۳۸۱ در زمینه تامین، تولید، بسته بندی و توزیع مواد پروتئینی آغاز کرد و در سال ۱۳۹۹ با تکمیل و راه‌اندازی بزرگترین و پیشرفته‌ترین مجتمع تولید مواد پروتئینی و غذایی کشور (شهر پروتئین مهیا) گامی جدید در توسعه این صنعت برداشت.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزیر صنعت، معدن و تجارت در سومین برنامه از بازدید‌های خود از شهرک‌های صنعتی استان تهران با حضور در شهرک صنعتی خوارزمی خطوط توسعه کارخانه مهیا پروتئین را مورد افتتاح و بهره برداری قرارداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شاتا، این کارخانه در زمینه تولید، فرآوری و بسته بندی محصولات پروتئینی فعالیت دارد و ظرفیت تولید ۱۱۳ هزار تن انواع گوشت مرغ، گوسفند، گوساله، ماهی، همبرگر، سوسیس و کالباس وناگت را دارد.
زیرساخت‌های واگذار شده به این مجتمع صنعتی پروتئنی از سوی شهرک صنعتی خوارزمی (استان تهران) برق ۳/۹مگاوات، آب ۴۴مترمکعب در شبانه روز، گاز ۴۸۶ مترمکعب در شبانه روز و ظرفیت تصفیه خانه آن ۴۰۰مترمکعب در شبانه روز است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از افتتاح این خطوط توسعه‌ای از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید به عمل آورد و در گفتگو با مدیران، کارکنان و دست اندرکاران این واحد تولیدی در جریان مهم‌ترین مسائل و ظرفیت‌های آن قرار گرفت.

جمعی از معاونان و مدیران وزارت صمت، رئیس سازمان صمت استان تهران و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در این بازدید و افتتاح وزیر صمت را همراهی نمودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهیا پروتئین مهیا پروتئین استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری ظهر دوشنبه، با همراهی محمد علیمهری معاون اقتصادی و حضور تیم اقتتصادی همزمان با سومین روز از برگزاری نمایشگاه ایران «اکس پو ۲۰۲۴» از شرکت های شهرک های صنعتی استان تهران مستقر در این نمایشگاه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش استاندار تهران ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در شهرک صنعتی با تولیدکنندگان به گفتگو پرداخت.‌

گفتنی است که طی این بازدیدها مقرر شد موانع، مشکلات وچالش های این تولید کنندگان با برگزاری جلسه ای بررسی و رفع شود.

کد خبر 6092245

دیگر خبرها

  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار