Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان روز شنبه سیتیزن ها می گوید گل او بدون پیروز شدن هیچ ارزشی ندارد. 

رحیم استرلینگ می گوید منچسترسیتی در بازی های آینده این فرصت را خواهد داشت تا باخت برابر چلسی را جبران کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، این باخت ۲-۱ قهرمانی چلسی در لیگ برتر را باز هم به تاخیر انداخت. استرلینگ با اشاره به پنالتی از دست رفته سرخیو آگوئرو در نیمه اول، از فرصت سوزی تیمش در این بازی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باختن در دقایق پایانی ناراحت کننده است. هنوز چند بازی دیگر باقی مانده است و ما تمام تلاش مان را در آن ها انجام خواهیم داد. بابت گلزنی خوشحال بودم ولی خب، در نهایت ما برنده نشدیم بنابراین هیچ ارزشی ندارد. می خواستیم امروز کار را تمام کنیم؛ نشد ولی فرصت های بیشتری در پیش داریم. به نظرم خیلی خوب بازی کردیم. اگر پنالتی گل می شد، آنگاه کار تمام بود. 

اخبار داغ 

بی آبرویی زشت امیرتتلو / عکس برهنه 2 زن تتویی متعلق به کیست؟! + عکس برترین های قرن با مهدی تارتار: حسن یزدانی کشتی می گیرد میخکوب می شوم؛ نمی شد از نامجومطلق توپ بگیری علی دایی و علی پروین در تیم منتخب قرن آسیا به انتخاب IFFHS کیمیا علیزاده موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو نشد واکنش سرخیو راموس به تمدید قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن بایرن مونیخ 30 قهرمانی در بوندسلیگا؛ سایر تیم های آلمان در مجموع 28 قهرمانی در بوندسلیگا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!

سرژ گنابری اعتقاد دارد برای پیروزی مقابل رئال مادرید خلاف بازی رفت باید قدر فرصت‌های خود را بدانند

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ودوم بوندسلیگا، اشتوتگارت با ارائه یک نمایش عالی توانست در خانه خود با نتیجه 3-1 از سد بایرن مونیخ بگذرد تا باواریایی‌ها مجبور باشند با این شکست تلخ خود را برای بازی مهم مقابل رئال مادرید آماده کنند.

به نقل از اسکای؛ حال سرژ گنابری درباره شکست مقابل اشتوتگارت و عملکردشان در این بازی صحبت کرده است. او اعتقاد دارد تا پیش از 15 دقیقه پایانی که پس از آن تیم میزبان توانست دو گل دیگر به ثمر برساند، عملکرد خوبی داشته‌اند. گنابری گفت:

می‌دانستیم کار آسانی نخواهیم داشت، با این حال فکر می‌کنم تا 15 دقیقه پایانی که دو گل دریافت کردیم، عملکرد خوبی داشتیم. البته پیش از دریافت گل‌ها، فرصت‌هایی برای برنده شدن در این بازی داشتیم. ما سعی کردیم فشرده بمانیم و سپس منتظر فرصت باشیم و به نظرم تا پیش از 15 دقیقه آخر این‌کار را خوب انجام دادیم.

گنابری درباره برخوردش با والدمار آنتون و اعلام پنالتی به سود بایرن مونیخ، گفت: 

او به صورت من ضربه زد و من بدون دلیل نیفتادم. 

گنابری که توماس توخل وعده گلزنی او مقابل رئال مادرید را داده، درباره بازی روز چهارشنبه، گفت:

ما باید موقعیت خلق کنیم و سپس آن‌ها را بکشیم. در بازی اول می‌توانستیم یک یا دو گل دیگر به ثمر برسانیم. ما باید از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنیم.

گنابری درباره جست‌وجوهای باشگاه برای یافتن مربی جدید، گفت: 

 البته که بحث‌هایی در رختکن وجود دارد اما به هیچ وجه روی ما فشار نمی‌آورد. مگر چه کار دیگری باید انجام دهیم؟ من مطمئنم که راه‌حل مناسبی پیدا خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید