Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@17:00:24 GMT

جنگ همسایه‌ها بر سر سهمیه

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۰۸۸۲

جنگ همسایه‌ها بر سر سهمیه

تراکتورسازی بعد از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب در لیگ برتر میهمان پیکان است.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال تراکتور تبریز بعد از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امشب در لیگ برتر فوتبال به میهمانی پیکان تهران می رود. شاگردان رسول خطیبی اگرچه فقط 2 پیروزی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به دست آوردند اما با اتکا به 4 تساوی و نباختن در این مرحله و البته کمی چاشنی خوش شانسی توانستند به یک هشتم نهایی صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت ها عملکرد خط دفاعی و دروازه بان تراکتورسازی بی نظیر بود. محمدرضا اخباری دروازه‌بان سرخ پوشان تبریزی در رقابت آسیایی عملکرد فوق العاده ای را از خود به جای گذاشت و حتی اشتباهات مدافعان هم در سایه درخشش او پنهان ماند اما مدافعان تراکتور نیز نمایش های بهتری را نسبت به مسابقات لیگ برتری داشتند و حالا تراکتور برای حفظ روند خوب، به چنین عملکردی نیاز خواهد داشت.

تی‌تی‌ها که از 19 بازی، 27 امتیاز کسب کرده‌اند، برای صعود به جمع تیم‌های مدعی بالای جدول، باید در این بازی برنده شوند و در غیر این صورت کارشان برای ورود به جمع 6 تیم بالای جدول سخت تر از قبل خواهد شد. تراکتوری‌ها که هدف خود برای لیگ را کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار داده‌اند، در حالی به استقبال حریفان خواهند رفت که در 19 بازی، آمار 17 گل خورده را ثبت کردند که برای تیمی مدعی آمار نامطلوبی محسوب می‌شود. نکته جالب اینکه تراکتوری‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان تنها 3 گل خوردند و بهترین خط دفاعی منطقه غرب لقب گرفتند تا آماری به شدت متفاوت را ثبت کرده باشند.

غایبان بزرگ تراکتور برای بازی اشکان دژاگه و مسعود شجاعی هستند. رسول خطیبی در لیگ قهرمانان آسیا هم زیاد از این 2 بازیکن استفاده نکرد و همین باعث دلخوری و غیبت آنها در تمرینات تراکتور شد. دژاگه و شجاعی بعد از بازگشت تراکتور به ایران در تمرینات این تیم حاضر نشدند و مشخص نیست ادامه حضور آنها در این تیم چطور خواهد بود.

در آن سوی میدان هم پیکان با مربیگری مهدی تارتار با انگیزه زیاد در انتظار میهمان خود است. پیکان با 26 امتیاز در همسایگی تراکتور در جدول رده بندی قرار دارد و می تواند با کسب 3 امتیاز این بازی بالاتر از تی تی ها در جدول بایستد. پیکان هفته گذشته توانست یک امتیاز  برابر تیم آلومینیوم اراک کسب کند و با 26 امتیاز در جایگاه نهم قرار بگیرد. محمد ابراهیمی، دانیال اسماعیلی و فرزاد حاتمی هم به علت مصدومیت نمی‌توانند تیم پیکان را در این بازی همراهی کنند. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان لیگ برتر فوتبال مرحله گروهی لیگ قهرمانان رقابت بازی جدول لیگ قهرمانان مسعود شجاعی لیگ قهرمانان آسیا ایران لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی پیکان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام

ریکاردو کالافیوری مدافع/فولبک چپ ۲۱ ساله و ایتالیایی بولونیا که مدت هاست مورد توجه یوونتوس قرار دارد، تاکید کرد در این مقطع از فصل فقط روی بولونیا تمرکز کرده است.

انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری

بولونیا در آستانه یک اتفاق تاریخی است. آنها فاصله زیادی تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارند. پس از تساوی ۰-۰ تورینو و بولونیا در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

یوونتوس؟ فعلا هیچ علاقه ای به این موضوع ندارم. فقط روی بولونیا و به پایان رساندن فصل تمرکز کرده ام. سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در دسترس است و تمرکز من روی این موضوع است. آینده برای من همین چند هفته باقیمانده تا پایان فصل است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود