Web Analytics Made Easy - Statcounter

از هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور خیبر خیبر خرم‌ آباد با ارائه یک بازی زیبا ودیدنی با گلباران قشقایی به صدر جدول نزدیک شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛خیبر خرم آباد سرمست از تداوم پیروزی های متوالی در لیگ دسته اول وحام حذفی با اندیشه های تاکتیکی وتکنیکی عبدالله ویسی مربی صاحب سبک خود در برابر تیم خوب وبدون ادعای قشقایی شیراز با مربیگری داریوش هرمزی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیبر با استفاده از میداندری وتکنیک ناب جواد عباسی ،آرش افشین ومحمود بیرانوند وقدرت گلزنی عارف رستمی ازهمان دقایق آغاز بازی قشقایی را تحت قرار دادوقشقایی هم‌با بازی خوب علی حسامی ،حسن‌نعمتی وصابر محمدی صاحب چند موقعیت خوب شد که دفاع وضیایی دروازبان خیبر مانع از گلزنی قشقایی شد.

خیبر با این پیروری پرگل ونمایش خیره کننده نشان داد برای رسیدن به صدر جدول ولیگ برتر رویاهای شیرینی دارد.

در دقیقه سه ارسال تند وتیز امیر غلامی به تیر یک ودفع ناقع مدافع قشقایی اولین گل خیبر رقم خورد.

 واما دقیقه 45 روی فرار دیدنی آرش افشین وپاس تودر وزیبای وی عارف رستمی با یک بغل پای زیبای برای بار دوم دروازه قشقایی را باز کرد.

وپایان حسن ختام نیمه اول در دقیقه 45+2 جواد نصیر سانتر دیدنی مصطفی نوروزی را با یک پرواز بلند وارد دروازه قشقایی کرد.

در دقیقه 49باز هم ارش افشین با یک فرار دیدنی وپاس دیدنی عارف رستمی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا رستمی با دبل ور این دیدار گل چهارم خیبر را به ثمر برساند.

در دقیقه 66 خیبر با ضربه زیبا ودیدنی بهرام احمدی برای پنجمین بار دروازه قشقایی را فتح کرد.

در دقیقه ۸۹روی ضذبه زیبای لیموچی قشقایی یکی از گل ها را جبران کرد.

دو تیم که در دور رفت در شیراز به تساوی بدون گل رسیده بودند برای این دیدار برای پیروزی ورسیدن به مدعیان در برابر هم صف آرایی کردند.

 قضاوت بازی بر عهده مجید محمدی داور زنجانی با کمک مهرداد نجفی، رشید پردل و محمد امیر نژاد با نظارت داوری محمد حسن ابراهیمی ونمایندگی بازی صیدی بود.

خیبر خرم‌ آباد:احسان ضیایی، مرتضی غلامعلی تبار، جواد نصیر، امیرحسین غلامی، محمود بیرانوند(علی زاهدی)، احمد نصیری(بهرام احمدی)، محمدجواد عباسی، مصطفی نوروزی(روزبه شاه علی دوست)، آرش افشین، عارف رستمی وفرزاد محمدی(حسین جودکی) سرمربی:عبدالله ویسی مدیر:بهزاد پشتدار

قشقاقی شیراز:گودرز داوودی، امین هاشمی فرد، علی درخشان(علیرضا شکری)، صابر محمدی، روح الله صفویان پور، علی آزادمنش، حسن نعمتی(حسین قاسمی)، مهدی داغر، رضا مرادی، علی حسامی، مرتضی سنجانکی سرمربی:داریوش هرمزی 

در حاشیه:

به همت هیات فوتبال وباشگاه خیبر مراسم یادبودی به مناسبت درگذشت بازیکن خوشنام و اسبق فوتبال لرستان مرحوم خیر علی تیموری برگزار وبا قرائت فاتحه از طرف دوتیم یاد وخاطره این پیشکسوت ارزنده و خوشنام به نیکی یاد شد.

خبر: محمود داوودی نژاد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خیبر خرم آباد لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز عارف رستمی خیبر خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 

ایسنا/فارس فجرسپاسی شیراز با وجود برخورداری از حمایت کم نظیر تماشاگرانش، مغلوب تیم پرستاره و لیگ برتری استان کرمان شد و از جام حذفی کنار رفت. 

از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امشب، ۷ اردیبهشت یک دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و دو تیم فجرشهید سپاسی شیراز و گل گهر سیرجان در حضور ۱٠ هزار تماشاگر شیرازی به مصاف هم رفتند. 

ترکیب فجرسپاسی را احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار تشکیل داده بودند و محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائو اسلامی‌خواه و  اریک باگناما نیز از ابتدا در ترکیب تیم سیرجانی به میدان آمدند. 

حسین زمانی داور این مسابقه بود و مهدی شفیعی به‌همراه سجاد ایران‌پور او را در امر قضاوت یاری می‌کردند.

اولین گل مسابقه را آبی پوشان گل گهر در دقیقه ۱۴ به ثمر رساندند. ارسال روبرتو تورس از  جناح راست با ضربه سر سعید سحرخیزان همراه شد و توپ در میان غافلگیری احمد مهرابی به تور دروازه میزبان چسبید. در نهایت نیمه اول با یک گل به سود میهمان مسابقه به پایان رسید. 

در نیمه دوم فجر با فشار بیش از ۱٠ هزار تماشاگر، سعی در جبران نتیجه داشت و در دقیقه ۶۷ به گلی رسید که مردود شد. ارسال حمید ملکی با ضربه بهنام برزای، کاپیتان گل گهر می توانست به یک گل به خودی تبدیل شود که محمدرضا اخباری به سختی توپ را دفع کرد. در برگشت محمدرضا فلاحیان بازیکن فجر با ضربه آرنج خود دروازه را گشود که داور به درستی این گل را مردود کرد و یک کارت زرد هم به فلاحیان نشان داد. 
این تصمیم داور البته با واکنش تماشاگران و پرتاب اشیا به زمین مواجه شد. 

گل گهر در دقیقه ۷۸ به گل دوم هم دست یافت. ارسال زمینی مهدی تیکدری نژاد از سمت راسا با ضربه روبرتو تورس درون دروازه مهرابی قرار گرفت. 

در دقیقه ۸۶ تیم لیگ برتری تیر خلاص را به پیکر زردپوشان شیرازی شلیک کرد. پاس در عمق روبرتو تورس با ضربه مسعود زائر کاظمین به گوشه دروازه فجری‌ها چسبید تا تماشاگران شیرازی خیلی زودتر از سوت پایان، شروع به ترک ورزشگاه کنند. 

در نهایت این مسابقه با پیروزی سه بر صفر تیم گل گهر سیرجان به پایان رسید. 

به گزارش ایسنا، تیم فجر شهید سپاسی شیراز که مسابقات حساسی را در لیگ دست اول فوتبال کشور پیش رو دارد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در ورزشگاه حافظیه میزبان خیبر خرم آباد صدر نشین جام آزادگان است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی یکشنبه، نهم اردیبهشت
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • جشنواره‌ای با عطر و بوی گل محمدی
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!