Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تکواندو گفت: امیدوارم کاروان ورزشی ایران به دور از آسیب‌های ویروس کرونا در المپیک توکیو نمایش خوبی داشته باشد.

به گزارش برنا؛ تمرینات ورزشکاران المپیکی با شیوع ویروس کرونا برای حضور در المپیک توکیو در یک سال گذشته همواره با چالش جدی همراه بود تا اینکه پس از رایزنی‌های وزارت ورزش و جوانان و تهیه واکسن کرونا ورزشکاران رشته‌های المپیکی در چند مرحله واکسینه شدند تا به این صورت از دغدغه آنها برای ادامه تمرینات کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو در این رابطه به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: طبق اعلام ioc و کشور میزبان مسابقات المپیک قرار شده است که ورزشکاران المپیکی و پارالمپیک قبل از اعزام به توکیو واکسینه شوند که خوشبختانه با همت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک این اتفاق درست و به جا در دو مرحله برای ورزشکاران انجام شد. امیدوارم کاروان ورزشی ایران نیز در صحت و سلامت و به دور از آسیب‌های این ویروس منحوس نمایش خوبی را در توکیو داشته باشد.

او با اشاره به آخرین روند آماده‌سازی تیم‌‌های ملی برای حضور پرقدرت در المپیک اظهار کرد: اردوهای تیم‌ ملی از هفتم فروردین ماه برقرار است. تیم بانوان هم به زودی در تاریخ 27 اردیبهشت عازم اردن خواهد شد تا برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند‌. پس از آن هم رقابت‌های قهرمانی آسیا را در بیروت خواهیم داشت و پایان این مسابقات المپیک خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در این رویدادها نتایج خوبی را رقم بزنیم. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویروس المپیک وزارت ورزش و جوانان تکواندو برنا ورزش و جوانان ایران سلامت آسیا تکواندو محمد پولادگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها