Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر داخلی موسسه قرآن و عترت بیت الزهرا(س) گفت: در طول ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰ کارگاه آموزشی حضوری و غیرحضوری ویژه قرآن آموزان این موسسه قرآنی برگزار شد.

مریم علیزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در طول ماه مبارک رمضان ۲۰ کارگاه آموزشی حضوری و مجازی در راستای برنامه های فصل بندگی موسسه قرآن و عترت بیت الزهرا(س) ویژه قرآن آموزان این موسسه قرآنی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر داخلی مؤسسه قرآن و عترت بیت الزهرا(س) آران و بیدگل افزود: برپایی جلسات حضوری و غیرحضوری جزء خوانی و ختم قرآن کریم، ویژه برنامه های احیای قرآنی شب های قدر، کلاس‌های آموزش نونهالان، قرائت ادعیه مفاتیح‌الجنان، تقدیر از فعالان قرآنی مرکز و ارائه آموزش‌ های اخلاقی، خلاقیت، ولایت هر هفته در سه جلسه از دیگر برنامه‌ های ویژه ماه مبارک رمضان در این موسسه قرآنی بود.

 

علیزاده خاطر نشان کرد: همچنین ۱۸ جلسه حضوری و مجازی پرسش و پاسخ ویژه دانش افزایی بانوان مبلغه این مرکز و پایگاه های ۱۷ گانه شهری و روستایی این موسسه قرآنی برگزار شده است.

 

مدیر امور داخلی مرکز جامعه بیت الزهرا(س) ادامه داد: این موسسه در حوزه کمک مومنانه و مهرواره محله همدل هم فعالیت مطلوبی در ماه مبارک رمضان داشت که تهیه ۱۰۰ بسته معیشتی ویژه نیازمندان قرآنی، تهیه بسته های بهداشتی ویژه سالمندان، تهیه ۱۰ عدد کارت خرید ویژه نیازمندان و تهیه سیسمونی نوزاد برای خانواده های قرآنی نیازمند از جمله اقدامات این موسسه در ماه رمضان بود.

 

علیزاده افزود:  قرائت حدیث کساء، زیارت آل یس ، زیارت عاشورا، ختم سوره یس ، قرائت دعای عهد، ختم مناجات امیر المؤمنین(ع) از دیگر برنامه های فرهنگی مذهبی روزانه موسسه قرآن و عترت بیت الزهرا(س) در ایام ماه مبارک رمضان است.

 

مدیر امور داخلی مرکز جامعه بیت الزهرا(س) تصریح کرد: طبق دستورالعمل ستاد کرونای شهرستان آران و بیدگل فعالیت های قرآنی این موسسه قرآنی در فضای باز با حداقل افراد و زمان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و الزام استفاده از ماسک برگزار شد.

 

مؤسسه قرآن و عترت جامعه بیت الزهرا (س) آران و بیدگل یکی از مؤسسات قرآنی فعال دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در طول سال برنامه ‌های متنوع قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و خیریه را اجرا می‌کند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مریم علیزاده بیت الزهرا شهرستان آران و بیدگل رمضان بیت الزهراء س آران و بیدگل اصفهان موسسه قرآنی ماه مبارک رمضان آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه مراسم تجلیل از خادمان قرآنی استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان سال جاری در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، جمعی از مدیران استانی و بزرگان و خادمان قرآنی کرمانشاه برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات خادمان قرآن کریم در استان کرمانشاه تقدیر و نیز جوایزی به برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها در ماه مبارک رمضان سال جاری اهدا شد.

لازم به ذکر است، طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» طی ماه مبارک رمضان سال جاری اجرا شد و قرار است به مدت سه سال ادامه داشته باشد و برای اجرای این طرح همه ضلع‌های فرهنگی همکاری لازم را داشتند.

کد خبر 6087658

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم