Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@09:31:03 GMT

این باواریایی‌های دست‌نیافتنی سرزمین ژرمن

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۲۵۲۰

این باواریایی‌های دست‌نیافتنی سرزمین ژرمن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم فوتبال بایرن‌مونیخ  برای سی‌ویکمین‌بار قهرمان رقابت‌های فوتبال آلمان (بوندسلیگا) شد؛ این قهرمانی نهمین قهرمانی پیاپی این تیم نیز به حساب می آید.

مونیخی ها ۱۰ نایب قهرمانی هم در کارنامه دارند اما فاصله قرمزپوشان با تیم دوم به قدری زیاد است که باید گفت آن‌ها سال‌های سال بی‌رقیب خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورتموند و مونشن‌گلادباخ بعد از بایرن‌مونیخ بهترین عملکرد را داشتند اما هرکدام فقط ۵ بار قهرمان شدند و اگر تعداد قهرمانی های این دو را جمع کرد با ارفاق به یک سوم افتخارات شاگردان فلیک می رسد!

بایرن مونیخ علاوه بر ۳۱ قهرمانی بوندسلیگا، ۲۰ قهرمانی دی اف بی پوکال، ۸ قهرمانی سوپرکاپ آلمان، ۶ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی یوفا کاپ، دو قهرمانی سوپرکاپ و دو قهرمانی جام جهانی باشگاه ها را در اختیار دارد.

۹ قهرمانی پیاپی بایرن مونیخ در بوندسلیگا

(۲۰۱۲-۱۳) بایرن مونیخ در این فصل اولین قهرمانی اش را برای برجا گذاشتن رکورد ۹ قهرمانی پیاپی کسب کرد؛ در این فصل بازهم دورتموند رقیب قرمزها بود اما آن ها توانستند با ۹۱ امتیاز قهرمان شوند.

(۲۰۱۳-۱۴) در این فصل مونیخی ها با ۱۹ امتیاز بالاتر از دورتموند و ۹۰ امتیاز قهرمان شدند. در این فصل لواندوفسکی که پیراهن دورتموند را برتن داشت اجازه آقای گلی را به مانژو نداد.

(۲۰۱۴-۱۵) در این فصل لواندوفسکی و روبن ستاره های بایرن مونیخ بودند و آن ها توانستند بالاتر از ولفسبورگ با ۷۹ امتیاز قهرمان شود.

(۲۰۱۵-۱۶) شاگردان گواردیولا در این فصل با ۸۸ امتیاز بالاتر از دورتموند به عنوان قهرمانی رسیدند و لواندوفسکی با ۳۰ گل، آقای گل شد.

(۲۰۱۶-۱۷) کارلو آنچلوتی در این فصل همراه  بایرن مونی با ۲۵ برد، ۷ تساوی و ۲ باخت و کسب ۸۲ امتیاز قهرمان شد.

(۲۰۱۷-۱۸) در این فصل هم بایرن مونیخ  با قاطعیت قهرمان شد. آنها ۸۴ امتیاز گرفتند و ۶۴ گل هم زدند. لام در این فصل اعلام بازنشستگی کرد.

(۲۰۱۸-۱۹) در بازگشت یوپ هانکس به مونیخ او عملکرد خوبی نداشت و نیکو کواچ سرمربی این تیم شد. کواچ هم توانست روند قهرمانی های این تیم را ادامه بدهد.

(۲۰۱۹-۲۰) بایرن مونیخ فصل را با نیکو کواچ اما او به سرنوشت هانکس دچار شد اما هانس دیتر فلیک جانشین او شد. شاگردان فلیک در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت ها قهرمانی خود را مسجل کردند.

 (2020-21) هانسی فلیک بعد از چند قهرمانی درخشان با مونیخی ها در پایان این فصل از جمع قرمزپوشان جدا می شود اما او با جام می رود چرا که فلیک توانست برای نهمین بار پیاپی جام قهرمانی بوندسلیگا را به دستان یک مونیخی بسپارد. البته این قهرمانی به دست دشمن به دست آمد جایی که دورتموند با پیروزی مقابل لایپزیش باعث قهرمانی بایرن مونیخ شد.

بیشتر بخوانید: بایرن مونیخ قهرمان بوندسلیگا شد/عکس

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بوندسلیگا بوندسلیگا تیم بایرن مونیخ امتیاز قهرمان بایرن مونیخ قهرمان شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا دیشب برد تا کار قهرمانی رئال شاید به دو هفته بعد موکول شود. البته هنوز هم ممکن است رئال شنبه بعد قهرمانی‌اش در لالیگا مسجل شود. 

برای این مهم رئال که ساعت 17.45 به وقت تهران برابر کادیز بازی دارد، باید سه امتیاز را بگیرد و منتظر باشد ساعاتی بعد بارسا در زمین خیرونا امتیاز از دست بدهد. در این صورت قهرمانی 36 رئال قطعی می‌شود.

با این حال مشخص نیست رئال مادرید در میدان معروف سیلبس جشن قهرمانی سنتی خود را برگزار کند یا خیر چرا که چهارشنبه بعد بازی حساس برگشت با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در پیش است.

دو سال پیش نیز شرایط مشابه بود. رئال بعد از شکست 4-3 از سیتی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان توانست اسپانیول را شکست دهد و قهرمان لالیگا شود. کارلتو قبل از بازی گفته بود اگر قهرمان شویم، بدون توجه به بازی برگشت با سیتی جشن می‌گیریم. رئال جشن گرفت و در بازی برگشت نیز سیتی را 3-1 برد و به فینال رفت.

همان سوال بار دیگر تکرار شده ولی می‌توان حدس زد اگر شنبه رئال قهرمان شود، در سیبلس جشن قهرمانی برپا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند