Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:08:28 GMT

نمی‌توان وضعیت روزهای آینده خوزستان را پیش‌بینی کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۲۷۰۵

نمی‌توان وضعیت روزهای آینده خوزستان را پیش‌بینی کرد

ایسنا/خوزستان سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به نگرانی از حضور مردم در بازارها در آستانه عید فطر گفت: مردم باید به هشدارهایی که داده می‌شود توجه کنند زیرا وضعیت شکننده است و نمی‌توان وضعیت روزهای آینده پیش‌بینی کرد.

دکتر رمضان احدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند بروز بیماری و موارد بستری در شهرستان بهبهان اظهار کرد: در رنگ‌بندی جدید، در شرایط نارنجی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو بیمارستان شهیدزاده و تامین اجتماعی پذیرای بیماران مبتلا به کرونا هستند اما بیماران نیازمند تخت‌های ویژه تنها در بیمارستان شهیدزاده بستری می‌شوند. در حال حاضر ۷۰ درصد تخت‌های ICU اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهیدزاده اشغال هستند اما مشکلی از نظر تخت عادی نداریم.

احدی با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: تنها راه پیشگیری از بیماری، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین نگرانی ما بابت حضور مردم در بازارها در آستانه عید فطر و دید و بازدیدهای عید است؛ مردم باید به هشدارهایی که داده می‌شود توجه کنند زیرا وضعیت شکننده است و نمی‌توان وضعیت روزهای آینده پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب‌های خوزستان با مدیریت سدها مهار شد/ ذخیره سدها به 81 درصد رسید

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از مهار سیلاب‌های سامانه بارشی توسط سدهای این استان خبر داد.

عباس صدریان‌فر امروز ۱۵ اردیبهشت ماه اظهار کرد: طی ۱۰ روز گذشته و براساس هشدارهای هواشناسی و بررسی مدل‌هایی که در اختیار داشتیم، تمهیدات لازم را برای مدیریت مناسب حوضه‌های آبریز و سدها اتخاذ کردیم.

وی افزود: با توجه به عدم قطعیت این نوع سامانه‌های بارشی و همچنین قرارگیری در روزهای پایانی آبگیری سدها، مدیریت بارش‌های رخ داده از پیچیدگی‌های فنی بالایی برخوردار بود که خوشبختانه با اقدامات به موقع کنترل شد.

صدریان فر با اعلام حوضه آبریز دز به عنوان بحران‌ ترین حوضه آبریز در این سامانه بارشی عنوان کرد: در حوضه آبریز دز با توجه به میزان انباشت پشت سد دز و میزان بارش‌های احتمالی در این بخش، طی روزهای گذشته و به منظور مدیریت مناسب حوضه آبریز حجم خالی سد جهت کنترل سیلاب افزایش داده شد.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد: در این سامانه بارشی دو موج قدرتمند در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت رخ داد که در روز اول با کاهش خروجی سد دز از همپوشانی فعالیت مسیل‌های پایین دست و خروجی سد و ایجاد خسارت جلوگیری شد و در روز دوم یک سیلاب با پیک دو هزار مترمکعب در ثانیه به صورت کامل مهار شد.

وی گفت: در حال حاضر ۸۱ درصد از مخازن سدهای استان آبگیری شده و مجموع ذخیره سدهای استان به ۱۷ میلیارد و ۲۵۶ میلیون مترمکعب رسیده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سیلاب‌های خوزستان با مدیریت سدها مهار شد/ ذخیره سدها به 81 درصد رسید
  • ۸۱ درصد مخازن سدهای خوزستان پر شد/ آخرین وضعیت سد دز
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است