Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته صفری، به منظور فراهم کردن زمینه تحصیل جامعه هدف این نهاد بیش از ۱۰ میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومان در حوزه تحصیل دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت حمایت در سال گذشته سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از خدمات تحصیلی و فرهنگی ارائه شده به دانش آموزان و دانشجویان عزیز تحت حمایت در سال گذشته ، گفت: ارائه خدمات آموزشی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان عزیز تحت حمایت از اولویت های این نهاد در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد بوده و تلاش می کنیم با هم افزایی منابع و امکانات و بهره گیری از ظرفیت های مردمی هیچ دانش آموز و دانشجوی مستعدی به دلیل ضعف مالی از تحصیل  آموزش بازنماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدایت صفری با اشاره به اینکه حدود 4 هزار و 700 دانش آموز ، دانشجو و طلبه علوم دینی از خدمات این نهاد بهره مند هستند، گفت: خدمات متنوعی در قالب پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیلی به این گروه از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان به منظور فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل و رشد و بالندگی آنها برنامه ریزی و در طول سال ارائه می شود.

 

صفری با اشاره به اینکه اعتقاد داریم ارائه خدمات در حوزه تحصیل و آموزش فرزندان خانواده های عزیز تحت حمایت هزینه نبوده بلکه سرمایه گذاری پرسود و پر منفعت است، ادامه داد: با همین نگاه و به منظور فراهم کردن زمینه تحصیل این گروه از جامعه هدف این نهاد بیش از 10 میلیارد و 171 میلیون تومان در حوزه تحصیل دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت حمایت در سال گذشته سرمایه گذاری شده است.

 

 وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم با تقویت خدمات این نهاد در حوزه تحصیلی و آموزشی و رفع نیاز  مالی این گروه از جامعه هدف بالاترین دغدغه آنان پیشرفت تحصیلی و دانش افزایی باشد، افزود: با همین رویکرد و با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا به منظور بهره مندی دانش آموزان و دانشجویان عزیز تحت حمایت از آموزش های غیر حضوری هزار و 360 دستگاه تبلت، لپ تاپ ، رایانه و گوشی هوشمند برای این گروه از جامعه هدف این نهاد از آغاز سال تحصیلی سال 1399-1400 تهیه و تحویل آنان شده است.

 

صفری توجه به تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت را از برنامه های مهم این نهاد در حمایت تحصیلی از این گروه از جامعه هدف کمیته امداد عنوان و اضافه کرد: بهره گیری از ظرفیت رابطین فرهنگی مدارس و دانشگاهها در ارزیابی ، پایش و کنترل وضعیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت نیز  از اقدامات مهم این نهاد در این بخش است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک به دانش آموزان نیازمند حمایت از محرومان کمیته امداد استان زنجان دانش آموزان نیازمند دانش آموزان و دانشجویان گروه از جامعه هدف جامعه هدف این نهاد عزیز تحت حمایت حوزه تحصیل سرمایه گذاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟

ایرج شاه ملکی، با بیان اینکه هدف مدارس از راه دور پوشش تحصیلی «دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل» است گفت: دانش‌آموز زیر ۱۸ سالی می تواند در مدارس از راه دور ثبت نام کند که مجوزی با عنوان «کمیسیون خاص» با توجه به شرایط جسمی، روحی، مالی، بیماری، دوری راه و صعب العبور بودن مسیر، داشته باشد.

وی با بیان اینکه تحصیل در مدارس از راه دور برای دانش آموزان زیر ۱۸ سال واجب التعلیم راحت نیست، محدودیت دارد و منطقه یا آموزش و پرورش باید تاییدکننده شرایط دانش آموز باشد افزود: برای دانش آموز بالای هجده سال تحصیل در مدارس از راه دور هیچ ممنوعیتی ندارد.

مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور وزارت آموزش و پرورش در خصوص تحصیل دختران ازدواج کرده نیز ادامه داد: این افراد می توانند در شیفت عصر مدارس دولتی، از راه دور، بزرگسالان تحصیل کنند. همچنین آیین نامه اجرایی هم به آن ها اجازه داده با رعایت ملاحظاتی در مدارس روزانه ادامه تحصیل دهند.

شاه ملکی با اشاره به اینکه برای دانش‌آموزان زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برای سه ترم، ثبت نام و همچنین نیم سال تحصیلی داریم گفت: برای ترم مهر ماه، بهمن و دوره تابستان امکان ثبت نام برای دانش آموزانی که شرایط ثبت نام دارند، وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدرک مدارس از راه دور همچون مدرک مدارس عادی است عنوان کرد: حتی قبولی تحصیل دانش آموزان از راه دور را در رشته پزشکی نیز داشته‌ایم.

مدیر آموزش الکترونیکی و از راه دور وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که نیروی آزاد «گزینش شده»، ملاک فعالیت معلمان در این مدارس است.

شاه ملکی اظهار کرد: شهریه ثابت هرسال نسبت به سال قبل تغییر می‌کند، مبلغ سال تحصیلی جاری، ۲۴۰ هزار تومان بابت «شهریه ثابت» در سراسر کشور اعلام شده بود اما «شهریه متغیر» واحد درسی به خود استان‌ها واگذار شده که براساس شرایط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تعیین می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند