Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که پیش از این قرار بود دستیار فرهاد مجیدی پیش از بازی دربی معرفی شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. در واقع از تعلل فرهاد مجیدی در انتخاب دستیار اینطور به نظر می‌رسد که سرمربی استقلال به دنبال گزینه خارجی است. در غیر این صورت توافق با مربیان ایرانی برای حضور روی نیمکت استقلال چندان نمی‌توانست سخت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این همه شنیده می‌شود فرهاد گزینه خارجی خود را به باشگاه معرفی کرده است و این مربی هم برای آمدن به ایران توافق کرده اما دلیل اصلی به تاخیر افتادن این موضوع بحث شیوع اوج‌گیری کرونا در ایران است. موضوعی که باعث شده تا مربی مورد نظر خواستار مهلت بیشتری برای سفر به ایران شود. این در حالی است همین حالا هم مربیان و بازیکنان خارجی زیادی در ورزش ایران مشغول فعالیت هستند.

باید منتظر ماند و دید فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال منتظر این مربی خارجی خواهند بود یا سرمربی آبی‌ها یک گزینه ایرانی را جایگزینش خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان، مشاور مالک میلان، ماموریت پیدا کردن بهترین مربی برای این باشگاه در فصل بعد را دارد. 

بعد از مخالفت هواداران با جولن لوپتگی و در حالی که آنتونیو کونته نیز با ناپولی به توافق رسیده، حالا تیاگو موتا گزینه شماره یک روسونری محسوب می شود. مربی ای که با بولونیا فراتر از انتظارات نتیجه گرفته و همه را بهت زده کرده است.

توتواسپورت نوشته است که زلاتان این روزها همه توجه خود را به سمت تیاگو موتا معطوف کرده است. این در حالی است که سرمربی ایتالیایی- برزیلی که احتمالا بولونیا را به لیگ قهرمانان اروپا خواهد رساند (بولونیا رتبه چهارم جدول را دارد)، با یوونتوس مذاکرات پیشرفته ای داشته است. 

به این ترتیب زلاتان سعی خواهد کرد هر طور شده نظر تیاگو را تغییر دهد و در واقع این اولین چالش بزرگ او به عنوان مشاور ارشد مالک باشگاه است. مارک فن بومل، سرمربی فعلی آنتورپ، نیز دیگر گزینه مورد علاقه او است.

دیگر خبرها

  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد