Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد دهقانی رئیس اداره امور تعاونی‌ها و نظام بهره‌برداری امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح نظارت بر زنجیره تامین و توزیع آرد مناطق عشایری سامانه هوشمند توزیع آرد در این مناطق راه‌اندازی می‌شود.

او افزود: تمام زیرساخت‌های این سامانه در استان تهیه و زمینه استفاده از این سامانه در ۱۲۰ فروشگاه تعاونی عشایری استان نیز آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ذخایر گندم چهارمحال و بختیاری ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن است

دهقانی با اشاره به اینکه این سامانه پس از رفع اشکالات نهایی از اوایل خردادماه در استان فعال می‌شود، اضافه کرد: این سامانه هوشمند براساس دستور معاون امور اقتصادی استانداری راه‌اندازی شده است و امور عشایر ناظر بر توزیع آرد در مناطق عشایری است.

او ادامه داد: در این سامانه اطلاعات ساکنان در مناطق عشایری، عاملان فروش آرد عشایری، اطلاعات عشایر عضو شرکت‌های تعاونی و میزان سهیمه آرد توزیعی در این مناطق بارگذاری شده است.

دهقانی گفت: پیش از این امکان مسیریابی و نظارت فرآیند حمل و نقل آرد و ارتباط با راننده در زمان حمل آرد، امکان تعریف مسیر‌های بازرسی با مانیتور در مسیر، نظارت و بازرسی در فرآیند حمل آرد از کارخانه تا مناطق عشایری، تحویل آرد به عوامل فروش به صورت هوشمند فراهم بود و با راه‌اندازی این سامانه ایجاد امنیت برای جلوگیری از ارتباط ناسالم وامکان احراز هویت تحویل گیرندگان آرد فراهم می‌شود.

او افزود: با راه اندازی این سامانه هوشمند میزان آرد اعلام و دریافت هوشمند تخلفات پیش‌بینی شده، جلوگیری از قاچاق و ارسال آن به محل غیرهدف، رصد پیگیری مستمر و آنلاین توزیع آرد از ابتدا تا زمان تحویل و تسریع وتسهیل در ارائه خدمات به جامعه هدف میسر می‌شود.

دهقانی اضافه کرد: ماهانه هزار و ۵۰ تن آرد بین جامعه عشایری استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع آرد مناطق عشایری مناطق عشایری راه اندازی توزیع آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند

محمد رحمانی فرماندار آبدانان در بازدید از مناطق عشایری آبدانان اظهار کرد: عشایر شهرستان آبدانان با دارا بودن ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری استان در قالب یک هزار و ۵۶۰ خانوار و جمعیت هشت هزار و ۷۰۰ نفری در رتبه اول نسبت به سایر شهرستان استان ایلام قرار دارد.

وی بیان کرد: بیش از ۴۰۰ هزار راس دام سبک از نوع گوسفند و بز شهرستان آبدانان را به قطب دامپروری استان تبدیل کرده است.

رحمانی بیان کرد: در این بازدید مشکلاتی که متوجه جامعه عشایری شهرستان آبدانان در شرایط فعلی است، دسته بندی و تصمیمات لازم برای حل مشکلات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار آبدانان با اشاره به خدمات دولت سیزدهم به عشایر شهرستان اشاره کرد و بیان کرد: از فروردین ۱۴۰۲ لغایت پایان فروردین ۱۴۰۳ توزیع ماهیانه ۲ هزار کیسه آرد سفید، خرید و توزیع آب شرب سالم رایگان به کی هزذر و ۱۰۰ خانوار کوچرو به ارزش ریالی ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، مرمت، نگهداری و بازگشایی راه‌های عشایری شهرستان با ادوات راه سازی به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، توزیع ۳۸۰ هزار لیتر نفت سفید به عشایر کوچرو شهرستان، تخصیص توزیع ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۸ توسعه شغل دامداری بین ۸۴ نفر و.. برای عشایر شهرستان خدمات انجام شده است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری