Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:54:57 GMT

یکهزار و ۱۵۰ سالمند آران و بیدگلی واکسن کرونا دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۳۴۶۶

یکهزار و ۱۵۰ سالمند آران و بیدگلی واکسن کرونا دریافت کردند

اعظم باقری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تزریق واکسن کرونا به سالمندان بالای ۸۰ سال از هفتم اردیبهشت در خانه‌های بهداشت و مرکزهای جامع سلامت آران و بیدگل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هیچ نگرانی، محدودیت و کمبودی برای واکسیناسیون سالمندان واجد شرایط وجود ندارد، ادامه داد: واکسن کرونا به تعداد کافی تامین شده است و واکسیناسیون سالمندان واجد شرایط تا تزریق واکسن به آخرین سالمند ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل تصریح کرد: تاکنون هیچ یک از سالمندان دریافت کننده واکسن به جز عوارض جزیی مانند تب و بی‌حالی که در بحث تزریق واکسن طبیعی است، مشکل حادی نداشتند.

وی با اشاره به تغییر وضعیت رنگ‌بندی کرونایی آران و بیدگل از قرمز به نارنجی گفت: شمار بستری‌ها و مراجعه بیماران سرپایی در این شهرستان در روزهای اخیر کاهش داشته که امید می‌رود با افزایش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شاهد کاهش بیشتر بستری ها و تبدیل وضعیت به زرد و سفید باشیم.

این مسوول به تفاوت زیاد در میزان ابتلا به کرونا در نقاط مختلف شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و افزود: در مناطقی از جمله یزدل، علی آباد کویر، ریجن محمدآباد، قاسم آباد، سفیدشهر میزان ابتلا به کرونا حدود پنج برابر بیشتر از سایر مناطق شهرستان است.

باقری در بخش دیگری اظهار داشت: با پیگیری و تلاش کارشناسان مرکز بیماری ها این شبکه، بیمار مبتلا به سل از نقطه مرزی کشور بازگردانده شد. 

وی افزود: بیمار مبتلا به سل که در حاشیه یکی از شهرهای منطقه آران و بیدگل سکونت داشت پیش از پایان دوره درمانش، با قصد جابجایی محل سکونت از دسترس خارج شده بود که با تلاش بی‌وقفه کارشناسان واحد مدیریت بیماری‌های واگیر شبکه بهداشت شهرستات، به منطقه بازگردانده و دوره درمانی وی از سر گرفته شد.

وی با قدردانی از کارشناسان واحد بیماری‌های شبکه بهداشت آران و بیدگل اظهار داشت: این بیمار که از اتباع خارجی و همسر وی نیز مشکوک به سل است از سوی تیم‌های مراقبتی و نظارتی شبکه بهداشت شهرستان به طور کامل تحت کنترل هستند.
 
سرپرست شبکه بهداشت آران و بیدگل با بیان اینکه بیماری سل درمان‌پذیر است، ادامه داد: هر فردی که دچار سرفه مزمن و پایدار باشد ضروری است از نظر احتمال ابتلا به بیماری سل نیز بررسی شود که اکنون مرکزهای  جامع سلامت شهرستان اقدام‌های تشخیصی و درمانی را به صورت رایگان برای این بیماران انجام می‌دهند.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر ۱۰۳ هزار نفر در فاصله ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

برچسب‌ها کاشان آران وبیدگل واکسن کرونا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاشان آران وبیدگل واکسن کرونا کاشان آران وبیدگل واکسن کرونا بهداشت و سلامت اخبار کنکور آران و بیدگل شبکه بهداشت واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه آران و بیدگل در این آیین که به همت پایگاه بسیج امام علی (ع) حوزه بسیج کارگری آران و بیدگل برگزار شد گفت: بدون شک کارگران، از وفادارترین اقشار مردم به انقلاب اسلامی هستند و سهم بسزایی در در تولید ورونق اقتصادی دارند.


حجت الاسلام سلیمانی افزود: کارگران همواره حامی عزت و استقلال کشور بوده اند و در سخت‌ترین شرایط دست از حمایت تولید برنداشته وباید دولت از این قشر زحمت کش حمایت کند

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل