Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرجهاد کشاورزی بابل ، سال گذشته با جذب 155 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان، 291 دستگاه ماشین آلات کشاورزی جدید خریداری شد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل: محسن علی‌گل‌زاده اظهار کرد: تامین ماشین آلات و ارتقاء مکانیزاسیون کشاورزی از مهمترین طرح های اولویت دار بخش کشاورزی برای استفاده از تسهیلات است که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال به کار و توسعه بخش کشاورزی در زمینه های مختلف  فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: سال گذشته 289 نفر از متقاضیان ماشین آلات کشاورزی این شهرستان از 155 میلیارد ریال تسهیلات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی برخوردار شدند.

وی اعتبار تخصصی تسهیلات مکانیزاسیون را در سال گذشته 112 میلیارد ریال اعلام و یادآور شد: با توجه به شناور بودن و سهمیه جذب شده 155 میلیاردی، جذب تسهیلات 138 درصدی را در این شهرستان به همراه داشته است.

به گفته این مسوول با برخورداری از این تسهیلات، 5 دستگاه کمباین، 95 دستگاه تراکتور، 88 دستگاه تیلر، 98 دستگاه نشاکار، 2 دستگاه روتیواتور و 3 دستگاه پهپاد خریداری شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل اظهار کرد: در این راستا 3 مورد بررسی پرونده های متقاضیان بانک نشا، 2 مورد برگزاری جلسات پلاک گذاری ادوات کشاورزی، 60 مورد اعلام نظر معافیت مالیاتی و 580 مورد بررسی درخواست متقاضیان ادوات کشاورزی انجام شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: 155 میلیارد تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی بابل جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد