Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:39:09 GMT

شمار تلفات انفجار کابل به ۵۸ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۳۹۳۱

شمار تلفات انفجار کابل به ۵۸ نفر رسید

گزارش ها حاکی از آن است که شمار تلفات انفجار دیروز کابل از ۲۵ نفر به ۵۸ نفر افزایش یافته است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، تازه‌ترین خبرها از انفجار مرگبار دیروز در کابل- پایتخت افغانستان- حاکی از افزایش تلفات به ۵۸ نفر است حال آنکه شمار مجروحین بیش از ۱۵۰ نفر اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: وضع کشوری که آمریکا ۲۰ سال قرار بود امن تر کند

پیشتر شمار تلفات ۲۵ نفر اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، روز گذشته، سه انفجار پیاپی در حوزه سیزدهم امنیتی شهر کابل رخ داد. بر اساس اعلام شاهدان عینی، این حادثه در نزدیکی مدرسه دخترانه سیدالشهداء در غرب کابل روی داد.

ببینید: فیلم/ محل انفجار مرگبار دبیرستان دخترانه در کابل

این حادثه ناشی از انفجارهایی بود که به دلیل منهدم شدن یک خودرو بمب گذاری شده مقابل این مدرسه، روی داد. «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان در واکنش به انفجارهای غرب شهر کابل، پایتخت افغانستان اعلام کرد: ما این انفجارها را محکوم می‌کنیم.

سخنگوی طالبان در ادامه ضمن تأکید بر عدم دخالت در این رویداد، اعلام کرد که دخالتی در آنها نداشته؛ بلکه گروهک تروریستی داعش مسئول این حوادث بوده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف کابل انفجار کابل افغانستان انفجار طالبان ذبیح الله مجاهد داعش حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092051 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پناهجویان بی‌خانمان در انگلیس
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید