Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@21:04:29 GMT

شهربانو منصوریان به اتاق عمل رفت

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۳۹۹۰

شهربانو منصوریان به اتاق عمل رفت

قهرمان ووشوی زنان ایران به خاطر مصدومیتی که از ناحیه شکم داشت، تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

شهربانو منصوریان زیر تغ جراحی

شهربانو منصوریان، قهرمان چند دوره مسابقات ووشوی جهان که اخیرا برای تمرین و شرکت در مسابقات حرفه ای راهی تایلند شده بود، پس از احساس درد در ناحیه شکم بیمارستان بستری شد.

این قهرمان ووشوی ایران بعد از اینکه یک شب در بیمارستانی در تایلند بستری شد و پزشکان نتوانستند به درستی مشکل او را تشخیص دهند، ترجیح داد سریعا به ایران بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا هم دو روزی است که شهربانو منصوریان در بیمارستان بستری شده و اینطور که الهه منصوریان خبر داده، زیر تیغ جراحی رفته است. 

الهه، خواهر کوچکتر شهربانو در اینستاگرام خودش نوشته است: «شهربانو برای مسابقات حرفه ای در تایلند حضور داشت، اما وزن زیادی کم کرد و شرایط سخت تمرین در بانکوک باعث شد امروز روی تخت بیمارستان باشد.»

او که از خواهر بزرگتر خود گلایه کرده که چرا فکر سلامتی اش نبوده، اعلام کرده امیدوار است شهربانو منصوریان با سلامتی از اتاق عمل بیرون بیاید.

منبع: فردا

کلیدواژه: شهربانو منصوریان شهربانو منصوریان ووشو شهربانو منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد

دریافت 7 MB

بهروز اسکندرنیا رئیس هیأت تیراندازی مازندران در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

اسکندرنیا با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

وی یادآور شد: علی دوستی ملی‌پوش مازندرانی اهداف پروازی بوده که به تازگی از مسابقات جهانی انتخابی المپیک دوحه قطر بازگشته است.

گفتنی است: مراسم اهدای مدال با حضور ناصر رسولی دبیرکل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

کد خبر 6096168

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • رقص با پرچم فلسطین پس از کسب قهرمانی ووشوی اروپا توسط ورزشکار ترکیه‌ای (فیلم)
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد