Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی از فراهم شدن امکان ثبت سرقت خودرو و استعلام خودروهای مکشوفه در نرم‌افزار موبایلی "پلیس من" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد قنبری با اشاره به ارائه امکانات جدید در نرم‌افزار "پلیس من" اظهار کرد: پلیس آگاهی در کنار کشف جرم و شناسایی و دستگیری مجرمان، خدماتی را با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی در راستای کاهش رفت و آمد شهروندان به مراکز انتظامی فراهم آورده که یکی از آنها، امکان ثبت سرقت خودرو و دیگری، استعلام خودرو‌های مکشوفه در نرم‌افزار موبایلی پلیس من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی افزود: در صورت سرقت وسیله‌نقلیه، مالک خودرو می‌تواند با ورود به نرم‌افزار موبایلی پلیس من (دریافت از طریق آدرس epolice.ir) و با استفاده از شماره تلفن متعلق به خود، نسبت به ثبت اطلاعات خودروی سرقتی در کمترین زمان ممکن اقدام و برای انجام تشریفات انتظامی و قضائی پرونده به کلانتری اعلامی توسط نرم‌افزار مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مالکان خودرو‌های مسروقه‌ای که قبلاً نسبت به تشکیل پرونده اقدام کرده‌اند می‌توانند با وارد کردن شماره پلاک وسیله‌نقلیه یا v.i.n خودرو (کد ۱۷ رقمی پشت کارت خودرو) و شماره پرونده تشکیل شده، وضعیت کشف خودروی خود را از نرمافزار یاد شده مورد استعلام قرار دهند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این بخش در نرم‌افزار موبایلی با هدف اطلاع‌رسانی به مالکان خودرو‌های مسروقه راه‌اندازی شده و برای تحویل خودرو باید به پلیس آگاهی محل وقوع سرقت مراجعه کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی پلیس سرقت نرم افزار موبایلی نرم افزار پلیس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مشاعات ساختمانی‌های این شهرستان و کشف ۴ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان در شهرستان بندرانزلی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی، سارقان این پرونده‌ها و محل اختفاء آنان شناسایی و این افراد طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: سارقان ۲۹، ۳۲ و ۳۵ ساله به چهار فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وهاب‌زاده، رعایت نکردن نکات حفاظتی و ایمنی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان دانست و تصریح کرد: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش به‌سزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 749177

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودروهای داخلی به یک امکان مهم
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی