Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@07:17:42 GMT

خطر ریزش ملخ‌ها در خوزستان تا پایان خردادماه

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۴۴۵۹

خطر ریزش ملخ‌ها در خوزستان تا پایان خردادماه

ایسنا/خوزستان مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: طبق پیش‌بینی‌های سازمان حفظ نباتات، احتمالا تا پایان خردادماه در خطر ریزش ملخ‌های صحرایی قرار داریم.

محسن حسنی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت ریزش ملخ‌ها در خوزستان، اظهار کرد: از آخرین ریزش ملخ‌ها که ۳۱ فروردین‌ماه امسال در منطقه شلمچه در خرمشهر و کشت و صنعت سلمان فارسی و شوشتر اتفاق افتاد، تاکنون ریزش جدیدی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به میزان سطح ردیابی و مبارزه با ملخ‌ها، گفت: ردیابی برای مبارزه با ملخ‌ها در خوزستان همچنان ادامه دارد؛ تاکنون ردیابی ملخ‌ها در ۲ میلیون و ۷۰۰ هکتار انجام شده است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تصریح کرد: سطح مبارزه با ملخ‌ها و پوره‌ها در استان خوزستان نیز حدود ۸ هزار و ۸۹۷ هکتار بوده است.

حسنی افزود: این وضعیت، پایان ماجرا نیست و طبق پیش‌بینی‌های سازمان حفظ نباتات، احتمالا تا پایان خردادماه در خطر ریزش ملخ‌های صحرایی قرار داریم.

وی گفت: آمادگی لازم برای مبارزه با ملخ‌ها وجود دارد و همکاران ما همچنان در حال ردیابی ملخ‌ها هستند و اگر ریزش در قسمتی مشاهده شود، منجر به مبارزه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان جهاد كشاورزي ملخ مبارزه با ملخ ها ریزش ملخ ها حفظ نباتات ملخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • اقدامات سازمان بوستان‌ها برای مبارزه با سفیدبالک‌ها در فصل بهار
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد