Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@11:26:23 GMT

شرایط ثبت شرکت در کانادا owner operator ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۵۰۷۵

شرایط ثبت شرکت در کانادا owner operator ۲۰۲۱

یکی از روش های مهاجرت تجاری کانادا روش ایجاد شعبه در این کشور است.

به گزارش برنا، ویژگی های روش ثبت شعبه در کانادا و نسبت به سایر روش ها و ویزا ها به شرح زیر است:

این برنامه فدرال می باشد برخلاف کارآفرینی استانی نیاز به این نیست که متقاضی در یک استان خاص مشغول به کار شود بدون نیاز به مدرک زبان (مدرک آیلتس) بدون نیاز به سرمایه گذاری مشخص شده مدت زمانی بسیار کوتاه تا صدور ویزا کار کانادا ساپورت کردن متقاضی تا اپلای PR در یک پروسه بسیار کوتاه 

یکی از روش های مهاجرت تجاری کانادا روش ایجاد شعبه در این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد شعبه و یا ثبت شرکت در کانادا نیازمند پیش نیازهایی است که در صورت عبور از آن ها و دارا بودن شرایط مورد نیاز می توانید در کشوری امن و دارای اقتصادی پایدار، کسب و کار خود را گسترش دهید.

در این مقاله قصد داریم برخی از شرایط مورد نیاز این برنامه مهاجرتی را مورد بررسی قرار دهیم تا شاید شما نیز بدانید که شامل این روش برای مهاجرت به کانادا هستید یا خیر.

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شعبه و یا ثبت شرکت کانادا

در صورتیکه شما صاحب کسب و کاری در کشور مبدا باشید در پی داشتن برخی شرایط می توانید اقدام به افتتاح و ثبت شعبه و یا ثبت شرکت در کانادا نمایید.

برخی از این شرایط : شامل پرداخت مالیات و سابقه مدیریت (حداقل ۲ سال) برای آن کسب و کار، میباشد.

فرد متقاضی این پروگرام باید یک تعهد نامه مبنی بر اینکه یک شرکت فعال کانادایی احداث‌ می‌کند، در یک آدرس و‌ مکان مشخص شده، مدت زمان دقیق آنرا تعیین می کند ، را به امضا برساند.

همچنین باید دولت کانادا را متقاعد کند که تعهدات خود را حداکثر در مدت زمان ۳ سال انجام  خواهد داد و در صورتی که در این مدت تخلف کند این ویزا باطل می‌شود.

البته که سابقه رد شدن بیمه از ایران نیز مورد قبول اداره مهاجرت کاناداست و بر خلاف عقیده برخی، همین سابقه بیمه جزو شرایط بسیار ضروری ثبت شرکت در کانادا محسوب می شود.

 

البته شرایط با توجه به استانی که شما قصد ایجاد شعبه در آن را دارید نیز متفاوت است و برخی استان ها شرایط بسیار دشواری در این زمینه دارند. اسناد و مدارک مورد نیاز برای شروع پرونده

برای شروع ثبت شرکت کانادا ،علاوه بر شرایط مورد نیازی که بالاتر ذکر شد شخص متقاضی به برخی اسناد و مدارک هم نیازمند است. این مدارک شامل موارد زیر می شوند:

اطلاعاتی در مورد شرکت اصلی ، مانند آدرس آن در خارج از کشور نام شرکت اصلی می بایست در تمام اسناد صادر شده توسط شعبه کانادا ذکر شود شماره ثبت نام که توسط مقامات کانادایی به شعبه اختصاص داده می شود آدرس ثبت شده شعبه کانادا در یکی از استان های کانادا

یکی دیگر از روش های مهاجرت تجاری کانادا که طی چند سال اخیر مورد توجه مهاجران قرار داشته روش ویزا استارت آپ است.

تاسیس شعبه و نمایندگی در کانادا

کشور کانادا دارای ۱۰ استان (ایالت) است که عبارتند از: آلبرتا ، اونتاریو ، بریتیش کلمبیا ، کبک ، نیوفاندلند، نوواسکوشیا، مانیتوبا ، جزیره پرینس ادوارد ، نیوبرانزویک و ساسکاچوان.

 دو شهر مهم این کشور یعنی شهرهای اوتاوا (پایتخت کانادا) و تورنتو در ایالت انتاریو قرار دارند .

شرکت های خارجی برای گسترش فعالیت های خود در کشورهای دیگر انتخاب های مختلفی دارند و اغلب به صورت شرکت های تابعه و یا دفاتر نمایندگی وابسته به شعبه اصلی، کار خود را شروع می کنند. 

بر اساس قوانین کشور کانادا ، شعبه ، یک بخش توسعه یافته از یک شرکت خارجی است، در حالی که شرکت تابعه یک شرکت مستقل باشد.

ثبت شعبه در واقع روشی مناسب برای شرکت هایی است که تمایل به گسترش و پیشرفت دارند که شامل مزایا و معایبی نیز می شود.

اما در مجموع باید گفت بدون توجه به امکان دریافت اقامت دائم کانادا از همین طریق، بعلت شرایط اقتصادی پایدار و در حال پیشرفت این کشور، در نهایت منجر به توسعه و موفقیت بیشتر کسب و کار متقاضیان می شود.

شعبه ای که کارش منوط به بررسی وضعیت بازار و هموار کردن راه برای شرکا و مشتریان در بازار باشد ، دفتر نمایندگی نامیده می شود.

درباره سازمان وکالتی مهاجرتی زرین کانادا

( مهاجرت به کانادا دیگر یک رویا نیست)

 این شرکت سابقه پذیرش بیش از ۳ هزار پرونده در زمینه مهاجرت، با ضریب موفقیت بالای ۹۰٪ را در کارنامه خود دارد.

علل عدم موفقیت در برخی پرونده های اندک این شرکت هم مشکلات پزشکی و یا عدم ارائه مدارک درست و واقعی از سوی کلاینت بوده است.

وکیل امور مهاجرتی ما وکیل مهاجرت رسمی دادگستری کانادا، عضو کانون وکلای انتاریو کانادا و مستقر در تورنتو است.

او دارای ۱۷سال سابقه وکالت بین المللی در کشورهای ایران، امارات متحده عربی و کانادا میباشد و همچنین قبل از شروع فعالیت خود به عنوان وکیل کانادا، از سال ۲۰۱۶ عضو کانون مشاورین رسمی مهاجرت کانادا iccrc بوده است و تنها وکیل ایرانی کانادایی با سابقه عضویت در کانون وکلای ایران و شورای مشاورین مهاجرین کانادا است.

تمام تلاش ما یافتن بهترین راه های مهاجرت به کانادا با توجه به شرایط شماست و با بهره بردن از بهترین مشاورین و وکلا در این زمینه همواره یکی از موفق ترین شرکت های فعال در زمینه مهاجرت بوده ایم.

برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از شرایط خود برای مهاجرت و اقامت کانادا با کارشناسان ما در تماس باشید و یا از طریق پر کردن فرم داخل وب سایت منتظر تماس کارشناسان ما با شما باشید.  

شماره تماس: ۷۲۸۱۹ ۰۲۱

پیشنهاد ویژه ما به شما : مهاجرت استارتاپ

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهاجرت به کانادا ثبت شرکت در کانادا مهاجرت استارتاپ مهاجرت به کانادا شرکت در کانادا ایجاد شعبه مورد نیاز کسب و کار ثبت شرکت ثبت شعبه روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد

به گزارش تابناک به نقل از میزان – گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا CHRC به‌تازگی منتشر شد؛ این گزارش به موضوع‌های متعدد حقوق بشری که طی دهه‌های متمادی بر زندگی کانادایی‌ها تاثیر گذاشته پرداخته است و چالش‌های حقوق بشری مداوم این کشور را بررسی و اعلام کرده است.

افزایش اسلام‌هراسی، جنایت‌های نفرت‌محور، نقض مداوم حقوق افراد معلول و تاثیرات نژادپرستی محیطی بر جوامع بومی، سیاه‌پوست و دیگر جوامع نژادی از مهم‌ترین چالش‌هایی هستند که گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا به آن‌ها پرداخته است.

کمیسر حقوق بشر کانادا هنگام ارائه گزارش یاد شده به پارلمان این کشور به نرخ فزاینده دریافت شکایت‌های مربوط به تبعیض و سخنان نفرت‌محور اشاره و اظهار کرد: در طول سال ۲۰۲۳ مسائل مبرم حقوق بشری بر زندگی روزمره مردم در سراسر کانادا تاثیر گذاشت.

وی همچنین تصریح کرد: کمیسیون حقوق بشر کانادا به‌عنوان یک نهاد ملی مدت‌ها است که به وجود نژادپرستی سیستماتیک علیه سیاه‌پوستان در این کشور اذعان دارد.

نکات برجسته گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا عبارتند از:

- شکایت اعضای نیرو‌های مسلح کانادا از آزار جنسی و تبعیض
- شکایت از اسلام‌هراسی
- شکایت از جنایت‌ها و سخنان نفرت‌محور
- شکایت از تاثیرات نامتناسب قوانین بر وضعیت و بهره‌مندی جوامع و افراد بومی، سیاه‌پوست و دیگر اقلیت‌های نژادی
- شکایت از رویکرد تبعیض‌آمیز و نژادپرستانه پلیس کانادا
- شکایت افراد معلول از نقض حقوق بشر در زمینه‌های مختلف
- شکایت زنان از نقض حقوق بشر در زمینه‌های مختلف و تبعیض‌های جنسیتی به‌ویژه در دستمزد
- شکایت بی‌خانمان‌ها از تداوم بحران مسکن

در بخشی از گزارش یاد شده به موضوع نقض حقوق زندانیان در کانادا اشاره شده و آمده است که اداره زندان‌های کانادا به دلیل ناتوانی در ارائه مراقبت و درمان کافی به زندانیان معلول عملا حقوق آن‌ها را نقض می‌کند.

در عین حال، زنان زندانی در زندان‌های فدرال کانادا که عمدتا از بومیان هستند، از تاثیرات گسترده رویکردهای تبعیض‌آمیز رنج می‌برند؛ آن‌ها بیش از حد گرفتار سیستم طبقه‌بندی امنیتی، حبس در سلول‌های انفرادی و ... هستند.

گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا همچنین اعلام کرد که باید در سیستم مدیریت داده‌های شکایت‌های حقوق بشری این کشور بازنگری انجام شود.

دیگر خبرها

  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد