Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آئین اهدای یک‌هزار بسته معیشتی و ۵۰۰ تبلت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با مشارکت این نهاد، بنیاد مستضعفان و استانداری کرمانشاه امروز برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون پویش ایران همدل- اطعام مهدوی با هدف تامین معیشت خانوارهای کم برخوردار با مشارکت خیران نیک‌اندیش اجرا شده است، اظهار داشت: طی ۲۵ روز گذشته از ماه مبارک رمضان بیش از ۴۲ هزار بسته معیشتی و غذایی برای خانوارهای تحت حمایت تامین و در میان این خانوارها توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن رخصی افزود: همچنین در این مدت ۱۱۶ هزار پرس غذای گرم برای خانوارهای مددجو در بیش از ۵۰ آشپزخانه مهدوی استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طبخ شده است.

وی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی با همراهی بنیاد مستضعفان و استانداری کرمانشاه تامین و همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک در میان خانوارهای کم برخوردار استان توزیع می‌شود.

رخصی در ادامه به اهدای ۵۰۰ تبلت به دانش آموزان مددجو در استان نیز اشاره و تاکید کرد: ارزش تبلت‌های اهدایی در آئین امروز یک میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان است.

به گفته این مسؤول، این هشتمین مرحله از توزیع تبلت در میان دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان از زمان شیوع بیماری کرونا است.

وی تاکید کرد: تبلت‌های اهدایی به دانش‌آموزان نیازمند از محل اعتبارات امداد و مشارکت خیران نیک‌اندیش تامین شده است.

رخصی همچنین به اجرای پویش ایران مهربان از مهرماه سال گذشته تاکنون به منظور جذب پدران معنوی از فرزندان یتیم و محسنین اشاره و تاکید کرد: در این مدت کمیته امداد استان کرمانشاه با جذب بیش از ۴۰ هزار حامی رتبه نخست کشور در پویش ایران مهربان را به خود داده است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان کرمانشاه امام خمینی کمیته امداد توزیع بسته معیشتی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند