Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان‌غربی گفت: در راستای اجرای پروژه پرورش کپور ماهیان در استخرهای ذخیره آب کشاورزی، بیش از ۱۰۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی کپور در استخرهای ذخیره آب کشاورزی، آبگیرها و آببندهای استان رهاسازی می‌شود. - اخبار استانها -

 محمدباقر قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  ارومیه ، اظهار داشت: در راستای اجرای پروژه پرورش کپور ماهیان در استخرهای ذخیره آب کشاورزی، بیش از 100 هزار قطعه انواع بچه ماهی کپور در استخرهای ذخیره آب کشاورزی، آبگیرها و آببندهای استان رهاسازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان‌غربی ادامه داد: فعال سازی این استخرها علاوه بر استفاده دو منظوره و تولید ماهی در کنار فعالیت کشاورزی، ضمن تولید محصول طبیعی، تاثیر زیادی در ارتقای وضعیت معیشتی کشاورزان و سرانه مصرف ماهی دارد.

‌مرگ آبزیان در رودی که دیگر زاینده نیست / زاینده‌رود از دولت‌ها خیری ندید‌ / ‌کشاورزان ‌اصفهان آرام و قرار ندارند‌‌ +‌ فیلمپلمب یک قصابی به دلیل عرضه‌ آبزیان حرام‌گوشت!فاجعه ‌زیست‌محیطی در جزیره خارک / تخلیه پساب‌نفتی به دریا /خسارت به آبزیان و زیستگاه مرجانی + فیلم

وی تاکید کرد: اجرای این طرح با هدف تحقق رونق تولید و تولید ماهیان با هزینه کمتر و استفاده بهینه از استخرهای ذخیره آب کشاورزی، ترویج فعالیت پرورش ماهی در مناطق روستایی، ترویج فرهنگ مصرف ماهی بین کشاورزان و افزایش مصرف سرانه ماهی در بین اقشار روستایی انجام می‌شود.

قریشی تصریح کرد: در طی اجرای طرح ماهی دار کردن استخرهای ذخیره آب کشاورزی، کارشناسان از روند پرورش ماهی در این استخرها بازدید می کنند.

انتهای پیام/7548/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استخرهای ذخیره آب کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد

زهرا آب‌سوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایشی طی روز‌های هشتم و نهم اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی و مردمی‌سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه ماست» برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: این استان ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت و در این راستا تلاش شد تا داورانی از جنس هنر و تجربه برای داوری این رقابت‌های هنری انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره؛ عباس پویان، فاطمه برمال و سمیه حسین نژاد به عنوان داوران مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری معرفی کرده است.

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی روز‌های هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد