Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم نژاد با بیان اینکه بسیج در بسیاری از عرصه ها اخلاص در عمل و میدانی فعالیت کردند را به نمایش گذاشت گفت : جذب مردم در بسیاری از بحران‌ها و مشکلات گره‌گشا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،‌ «محمود قاسم‌نژاد» امروز (یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت ) در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه نقش ارزنده‌ای در بحران‌ها داشته و دارد گفت: تفکر بسیجی خدمت به مردم است، اخلاص در عمل بدون توجه به مادیات از ویژگی های بارز بسیجی است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان اذعان کرد: واقع‌گرایی و آرمان‌گرایی، حفاظت از آرمان‌های انقلاب و نظام، ارتباط مطلوب با عموم مردم و اقشار از دیگر ویژگی‌های بسیح است.

 

وی ادامه داد: قدرت جذب مردم توسط بسیج در بسیاری از فعالیت ها و مشکلات به ویژه حوادث طبیعی گره‌گشا بوده است.‌

 

قاسم‌نژاد به ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی پرداخت و تصریح کرد: سردار سلیمانی یکی از فداکارترین عناصر نظام بود و با ترور این شهید، مردم بسیار باشکوه در صحنه حاضر شدند و این نشان دهنده بیان، رفتار و نوع نگرش با عموم بود.



معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه جانفشانی‌های شهدا هرگز فراموش شدنی نیست تصریح کرد: کشور صدها هزار شهید برای حفاظت و حراست از خاک وطن و اسلام داده است، این شهدا برخواسته از عموم جامعه بودند و حراست از خاک شهدا اکنون وظیفه خطیری است بر عهده همگان است.

 

وی با تاکید بر اینکه وحدت و هم‌دلی در جبهه موج می‌زد گفت: گروه‌های بسیج در حوزه ادارات بیش از پیش بایستی تقویت شود.‌

 

قاسم نژاد افزود: کشور در حوزه سیاسی و اجتماعی با مشکلات بسیاری روبه روست، با توجه به گذشت زمان و نسل های جدید، ارتباطات شکل دیگری دارد. این حوزه بایستی فعالیت‌هایش را با توجه به علم روز به‌روز رسانی کند.

 


معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان افزود: حجاب و عفاف، اعتقادی، بصیرت افزایی و روشنگری از جمله وظایفی است که بسیج ادارات بایستی به این مقوله ها توجه داشته باشند.‌

 

 

قاسم‌نژاد با اشاره به اینکه در مقابل سوالات جوانان پاسخگو باشید گفت: از ظرفیت جوانان و نوجوانان بیش از پیش بهره گرفته شود.

 


وی ادامه داد: در بحران کرونا ویروس ۱۳۷ میلیارد تومان کمک های مومنانه توسط بسیج کارمندان و کارکنان دولت جمع آوری شده است.‌

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان به حماسه بزرگ انتخابات و ضرورت توجه به مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای پرداخت و اظهار داشت: ۶۰ هزار نفر در انتخابات و بیش از سه هزار شعبه در استان فعال هستند.

 

در پایان این مراسم «رضا رنجبر» ‌به عنوان رییس جدید سازمان بسیج کارمندان گیلان منصوب شد و از زحمات سرهنگ عباس حسینی تقدیر شد. همچنین طی حکمی «عباس حسینی» به عنوان معاون اجرایی سپاه قدس گیلان منصوب شد.‌

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: بحران وحدت بسیج معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان قاسم نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد

طاهره عاشوریان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، اظهار کرد: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت از ویژه خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده استان گیلان در سطح استان برگزار شده است.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این دوره به بررسی ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکارهای حوزه جمعیت می‌پردازد، افزود: دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با محوریت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج جامعه زنان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، چالش ضرورت توجه و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن آن در بین افکار عمومی است، ادامه داد: جمعیت در ساختارهای مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تأثیرگذار است و از این حیث یکی از مهمترین و حساس‌ترین موضوعات حال حاضر بوده که باید برنامه‌ریزی های مدون صورت بگیرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه باید در تبیین مساله جمعیت فعالانه وارد شده تا با فعالیت کنشگران آگاهی بخشی عمومی صورت بگیرد، بیان کرد: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در هر جامعه بوده بنابراین جمعیت از نظر ساخت، ترکیب و توزیع از مؤلفه‌های اقتدار و استحکام ساخت درونی هر جامعه به شمار می‌رود.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان استان با همکاری ستاد خانواده و جمعیت استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان دوره تربیت کنشگر جمعیت را با تعداد ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه مند و توانمند برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، تصریح کرد: فرهنگ سازی گسترده و تبیین اهمیت جمعیت در بین افکار عمومی مهم و ضروری است که این دوره نیز با هدف آگاه سازی در گیلان برگزار شده است.

کد خبر 6088733

دیگر خبرها

  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است