Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:19:08 GMT

تگرگ و رعد و برق چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۴۶۸۹۹

تگرگ و رعد و برق چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد

مهران چراغپور روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شدت بارش‌ها برای روز دوشنبه بیشتر است و احتمال رخداد تگرگ برای نوار شرقی استان از جمله مناطقی از سامان و بن در بعدازظهر وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین برای روز دوشنبه شکل‌گیری گرد و غبار انتقالی نیز پیش‌بینی می‌شود که اگر چه منجر به کاهش کیفیت هوا می‌شود اما شدت آن به حدی نیست که دید افقی را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراغپور همچنین از خنک شدن هوا در روزهای دوشنبه و جمعه خبر داد و گفت: در ساعات روز هوا تا حدی خنک می‌شود اما برای سایر روزهای هفته نوسان قابل توجه دما پیش‌بینی نمی‌شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: برای روز جمعه نیز بر شدت ناپایداری‌های جوی اضافه می‌شود و این روند چنانچه تغییری در الگوهای بارشی شکل نگیرد تا هفته آینده نیز تداوم خواهد داشت.

چراغپور با بیان اینکه شهرکرد در ۲۴ ساعت آینده با چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان کشور گزارش شده است، افزود: این وضعیت دمایی تا پایان هفته ادامه دارد و به جز روزهای دوشنبه و جمعه که خنک‌تر می‌شود در سایر روزهای هفته نوسانی نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

برچسب‌ها رعد و برق چهارمحال وبختیاری رگبار سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رعد و برق چهارمحال وبختیاری رگبار رعد و برق چهارمحال وبختیاری رگبار سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آن‌ها روان است.

بیشتر بخوانید

تردد در گردنه‌ها فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • جذب بیش از ۱۰۰۰معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری