Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، سبحانی خاطرنشان ساخت: سومین جشنواره فولاد با حضور تامین‌کنندگان داخلی و مدیران شرکت های آهن و فولاد کشور برگزار می گردد و شرکت های برگزیده تامین‌کننده داخلی در زنجیره آهن و فولاد با حضور مقامات، مدیران و مسئولین فولاد کشور مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. 

به گفته رییس سومین جشنواره فولاد، این رویداد با هدف کاهش نیاز ارزی در تامین قطعات و تجهیزات، دانش فنی و مهندسی و مواد مصرفی مورد نیاز از طریق ارائه فرصت‌های ساخت داخل برگزار می‌گردد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو،  شرکت های بزرگ فولادی و معدنی در آن مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس انجمن فولاد در رابطه با جزئیات سومین جشنواره و نمایشگاه‌  ملی فولاد ایران گفت: سومین جشنواره فولاد شامل مراسم افتتاحیه، نمایشگاه اختصاصی، پنل تخصصی وکارگاه های آموزشی و اختتامیه است که بخشی از آن به تقدیر از برگزیدگان و اهدای جایزه ملی فولاد ایران و برگزاری میز تعمیق ساخت داخل در زنجیره فولاد با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و سایر مقامات و مدیران معدنی و فولادی اختصاص خواهد یافت.

شایان ذکر است، سومین جشنواره و نمایشگاه‌  ملی فولاد ایران با رویکرد بومی سازی، افزایش توان تأمین و توسعه تکنولوژی در زنجیره فولاد کشور به همت انجمن تولید کنندگان‌ فولاد ایران از تاریخ ۴ تا ۶ خردادماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود و دریافت اطلاعات و ثبت نام در این رویداد در سایت  events.steeliran.org قابل انجام است.

پربیننده ترین صعود قیمت مس خیال توقف ندارد وزارت صمت مانع یا حامی تولید؟ نوردکاران میلگرد را به مردم گران و به خارجی ها ارزان فروختند رکورد خوش بینی به آینده تولید اقدامات سال ۹۹ و برنامه های ۱۴۰۰ مدیریت نورد ذوب آهن اصفهان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: زنجیره فولاد سومین جشنواره فولاد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۴۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» میزگرد تخصصی مهر گیلان با تیتر «مجلس رکن مردم سالاری / ‏انتخابات کنکور سیاسی رای اولی ها‬ است» با قلم محدثه فردی عنوان دوم این جشنواره را از آن خود کرد.

کد خبر 6092326

دیگر خبرها

  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد